Új digitális marketing képzés indul diplomásoknak

Kategória: Aktuális.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola és a Neo Interactive együttműködésével 2010 őszén új, korszerű digitális marketing képzés indul. Egy éves előkészítési munkát követően, akkreditált szakirányú továbbképzés formájában valósul meg a neo és a BKF közös képzése, melynek célja, hogy digitális szemlélettel bíró szakembereket készítsen fel akár ügynökségi, akár ügyfél oldali munkára.
Olvass tovább

Tinik titkos élete a Neten

Kategória: Kutatás.

Az egész világon egyre több szülő aggódik amiatt, hogy gyermekeik mivel töltik az idejüket az interneten. A Harris Interactive kutatása szerint az amerikai szülők félelmei jogosak. A kutatás első meglepő adata az, hogy a tinédzserek 85 százaléka nem csak otthon használja az internetet, hanem a szülői felügyelettől távol, házon kívül is netezik.
Olvass tovább

Az HBO belép a közösségi médiába

Kategória: Aktuális.

Mivel az HBO nem áll közvetlen kapcsolatban a nézőkkel - hiszen az értékesítést a szerződött kábelszolgáltató partnerek végzik -, számára az online közösségek kiváló lehetőséget biztosítanak a fogyasztókkal való direkt kapcsolatépítésre és az előfizetők megtartására. Az HBO, és digitális ügynöksége, a Neo Interactive, kiemelt figyelmet fordít a felhasználóktól érkező visszajelzések összegyűjtésére és értékelésére.
Olvass tovább

Az Iveco off-road weboldaláé a fődíj

Kategória: Aktuális.

A zsűri az Iveco off-road weboldalának ítélte oda az autóipari kategória fődíját, a New Yorkban megrendezett Interactive Media Awards díjkiosztón. Az Iveco terepen használható járműveinek bemutatására készült, magyar nyelven is elérhető weboldal a maximálisan elérhető pontok 98%-ával érdemelte ki a webes szakma egyik legnagyobb elismerését.
Olvass tovább

Megjelent a DIGITÁLIS MÉDIA Tények könyve 2009

Kategória: Aktuális.

17 cikk, 48 táblázat és 13 grafikon 52 oldalon - ez a DIGITÁLIS MÉDIA Tények könyve 2009 számokban. A Neo Interactive által szerkesztett kiadvány a hazai digitális médiapiac mellett a nemzetközi piacvezetők elmúlt egy évét is bemutatja, valamint betekintést enged az on-line közösségi marketing, a keresés, a mobilinternet és a digitális televíziózás fontosabb hazai trendjeibe.
Olvass tovább

Internetgalaxis.com: digitális útikalauz

Kategória: Aktuális.

Új online médiatérkép-alkalmazást mutatott be a Neo Interactive ügyvezetője, Soós Gergely a DigitalFestival konferencián. Az ingyenesen használható 3D web-térkép nem csak a médiatervezők, hanem a szélesebb, az online médiakínálat iránt érdeklődő közönség számára is átláthatóvá és rendszerezhetővé teszi a magyarok által böngészett webes kínálatot.
Olvass tovább

Új vezető az Arcus Comm élén

Kategória: Aktuális.

Karrier Az Arcus Interactive Group marketingkommunikációs megoldások szállítására szakosodott divíziójának élére új vezetőt nevezett ki Bósza Zsolt személyében. A szakember ügyfélkapcsolati igazgatóként került a cégcsoporthoz 2007 nyarán, idén áprilistól pedig divízió igazgatóként az interaktív ügynökségi kompetenciák összefogásáért felel.
Olvass tovább

”Valaki tud rólad egyet és mást”

Kategória: Aktuális.

A BMW Magyarország a MINI Cooper S modell népszerűsítésére vírusfilmet rendelt az Arcus Interactive Group-tól. A film a múlt hónap végéig MINI-hez méltó gyorsasággal terjedt. „Valaki tud rólad egyet és mást” című e-mailek riogatták a rossz lelkiismeretűeket a célszámokat sokszorosan túlteljesítő kampányban.
Olvass tovább