A címadás felelőssége vs kattintás
Olvass tovább
Lakáshirdetésben nincs konkurenciája a portáloknak
Az online ingatlankereső-portálok és a közösségi média felületek a legnépszerűbbek, ha az eladó vagy kiadó ingatlan meghirdetéséről van szó.
Olvass tovább
A Class FM új tulajdonosa vehette meg az Indexet
Simicska Lajos lehívta az állítólag létező opciós szerződését, amely elővételi jogot biztosít neki.
Olvass tovább
Megállt a GKI-konjunktúraindex csökkenése
Az index áprilishoz képest nem változott, a fogyasztói viszont megközelítette idei csúcspontját.
Olvass tovább
Díjat nyert az Index és a Kossuth Rádió
A MOL és az Új Európa Alapítvány kihirdette „Média a Tehetségekért Díj” nyerteseit.
Olvass tovább
Drasztikus mobil adatforgalom növekedés
A Cisco Visual Networking Index (VNI) szerint 2011-2016 között a világ mobil adatforgalma a jelenleginek a tizennyolcszorosára nő, azaz eléri az évi 130 exabájtot, ami 33 milliárd DVD-n tárolható adatmennyiségnek felel meg.
Olvass tovább
Szabad a szólás a kirúgott közmédiásoknak az ATV-n ?
Az Index információink szerint az ATV-n indulhat újra a köztévé tavaly nyáron megszüntetett politikai-közéleti műsora, A szólás szabadsága.
Olvass tovább
Többet költenek majd az alkalmazottakra
Stagnáló, enyhén visszaeső beruházási hajlandóságot jelez a magyar vállalati szektorban a GfK-Napi Gazdaság Beruházási Index.
Olvass tovább
A Sláger Rádió keresi az alternatívákat
az, budapesten, communcations, egy, emmis, friddick, index, kreatív, paul, rádió, rádiót, roxy, és sláger.
Magyarországon tartózkodik Paul Friddick, a Sláger Rádiót tulajdonló amerikai Emmis Communcations alelnöke, aki a Kreatív információi szerint a Roxy Rádió megvételéről akar tárgyalni Budapesten. Az Index információi szerint a cég vezetői a Rádió1-gyel is tárgyalnak az esetleges tulajdonosváltásról. Egy estleges vásárlás, befektetés szempontjából érdekes, hogy mindkét frekvencia másfél év múlva lejár.
Olvass tovább
A Jobbik a weben nagynak szeretne látszani
A pártvezetés tömör használati utasítást készített, hogyan kell ingyen és hatásosan népszerűsíteni az ügyet a blogokon, kommentekben, vagy bárhol a neten. Az alapötlet a következő: ha a választópolgárok látják, hogy sokan és sokszor védik a pártot, el fogják hinni, hogy nagy párttal van dolguk.- írja az Index.
Olvass tovább