240 millió órát szörfölünk havonta

Kategória: Kutatás.

2006 és 2010 között - a teljes web-forgalom tekintetében - közel nyolcszorosára emelkedett az interneten átlagosan eltöltött idő, számottevően nőtt a videó- és képmegosztók, a híroldalak és a keresők száma - dupla akkora közönséget kiszolgálva, felhasználónként az átlag havi 29-ről mára 56 fölé emelkedett a netezésre szánt órák száma, ami összességében 240 milliószor hatvan perc szörfölést jelent - derül ki a Gemius és az Ipsos közös gIA kutatásaiból.
Olvass tovább

4 000 fő felett a gIA szoftverpanel

Kategória: Aktuális.

Átlépte a 4 000 fős létszámot a gemius/Ipsos Audience (gIA) online közönségmérés szoftverpanelje. A kutatás nem csak forgalmi adatokkal szolgál a felhasználónak, de lehetőség van tetszőlegesen alakított célcsoportokra vonatkozóan is teljes körű lekérdezéseket és elemzéseket végrehajtani.
Olvass tovább

Népszerű az e-kereskedelem

Kategória: Aktuális.

A Szonda Ipsos és a Gemius Hungary online közönségmérése, a gIA legfrissebb adatai szerint az aukciós oldalak vonzzák egyenként a legnagyobb közönséget, bár összességében az online boltok több embert érnek el. Az ár-összehasonlító felületeket a netezők ötöde kereste fel. A 38 vizsgált e-kereskedelmi oldalon egy hónap alatt közel kétmillió órát töltöttünk.
Olvass tovább