GVH engedély a Margarin piacon

Kategória: Aktuális.

A Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte, hogy a Natura Margarin Kft. megvásárolja a Royal Brinkers Hungary Kft. margaringyártáshoz és -forgalmazáshoz nélkülözhetetlen eszközeit magában foglaló vállalkozásrészét. A Natura Margarin Kft. (Natura), mint a Bunge Zrt. 100%-os leányvállalata 2010-ben alakult.
Olvass tovább

Fokozatos analóg lekapcsolást tervez az NHH

Kategória: Aktuális.

"Kik a nyertesei az analóg lekapcsolásnak?" címmel tartott előadást dr. Rozgonyi Krisztina, a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) elnöke kedden a Média Hungary konferencián. Az NHH elnöke beszámolt a digitális átállás folyamatának jelenlegi helyzetéről, vázolta a hátralévő feladatokat és ismertette, hogy a hatóság fokozatosan, összehangolt menetrend alapján akarja 2011 végéig lekapcsolni a magyarországi analóg földfelszíni sugárzást.
Olvass tovább

Megkísérelték ellehetetleníteni a Média Hungary konferenciát

Kategória: Aktuális.

Miközben a jövő heti Media Hungary konferenciára minden eddiginél többen, 1200-an jelentkeztek, a konferenciát válogatott eszközökkel igyekszik valaki ellehetetleníteni, ezért a rendezvény 13 év után az idén új helyszínre költözik. Csermely Ákos, az idén 15. évfordulóját ünneplő Media Hungary szervezője elmondta, hogy nem hagyja magát megfélemlíteni, és a konferenciát változatlan tartalommal és résztvevői körrel, a balatonfüredi "Balaton" Szabadidő és Konferencia Központban tartja meg.
Olvass tovább

Felmérés a közösségi oldalak használatáról

Kategória: Kutatás.

A twitterezők és a MySpace tagok a legnagyobb közösségi média fogyasztók, ők azok, akik jellemzően a legtöbb hasonló oldalra regisztrálnak. Az iWiW 2002-es (akkor még WiW néven) megjelenése óta a közösségi oldalak gyors karriert futottak be hazánkban. A növekedést jól mutatja, hogy míg 2008-ban a rendszeresen internetezők 45 százaléka jelentkezett be hetente, és 14 százaléka naponta egy-egy közösségi oldalra, addig 2009-ben már 53 százalék tette ezt heti, 21 százalék napi rendszerességgel (KutatóCentrum-MASMI Hungary, 2009. december).
Olvass tovább

Keleti Andrea és gyermekei népszerűsítik az új márkákat

Kategória: Aktuális.

Elsősorban interneten és print felületeken zajlik az a PR-kampány, amelynek keretében a világ legpuhább cipője bemutatkozik a magyar vásárlók előtt. A Joya és a gyerekváltozata, a Joyssy az MBT lábbeli feltalálójának legújabb vállalkozása. A hazai termékek támogatáshoz Keleti Andrea táncosnőt és családját kérte fel a Joya Hungary.
Olvass tovább

A Mediaedge:cia a Magyar Telekom médiaügynökségi tenderének győztese

Kategória: Aktuális.

A Magyar Telekom 2009 június elején több fordulós nyílt tendert írt ki a cégcsoport és ajánlati márkái, a T-Home, a T-Mobile és a T-Systems médiafeladatainak elvégzésére. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására a vállalatcsoport szakembereiből álló munkacsoport alakult. A cégcsoport részére mind az online, mind az offline médiafeladatokat 2010. január 1-jétől a Mediaedge:cia Hungary Kft. végzi.
Olvass tovább

Uniós nyomdaipar: tízszeresére nőtt a kínai import

Kategória: Aktuális.

Közel másfél évtized alatt tízszeresére ugrott a Kínából az Unióba irányuló nyomdaipari import, ezért az Európai Bizottság idén elfogadott ágazati akciótervében többek között a kínai áruk alaposabb ellenőrzését is előirányozza. A magyar nyomdák a kínaitól eltérő szegmensekben hódítanak: az IPG Hungary például Hollandiában és Németországban most nyitotta meg képviseleteit.
Olvass tovább