Az IAB Hungary negyedéves online reklámbevételi indexet (NORI) tesz publikussá, együttműködésben a PwC-vel.
Olvass tovább
A Ringier az FMCG szektorban üzletel
A hiper.hu működése a Full Market Hungary és a Ringier hosszú távú együttműködésén alapul.
Olvass tovább
IAB Hungary és MAKSZ kutatói nap
Netwörking és közönségmérés az IAB Hungary és MAKSZ szervezésében.
Olvass tovább
A jövőben POS Services néven
A POS Media Hungary a jövőben POS Services néven folytatja tevékenységét.
Olvass tovább
A szülők az árat nézik és nem a minőséget
A Mona Hungary arra kérdésre kereste a választ, hogy vajon mennyire népszerű és elfogadott a tejtermékek fogyasztása hazánkban és mi jellemzi az iskoláskorú gyerekek étkezési kultúráját.
Olvass tovább
Indul a Coop Rally és a megújulás
Hatodik alkalommal indul útjára szeptember 15-én a Coop Rally. A Coop Hungary Zrt. 80 partnere 94 autóval Kelet-Magyarország hét kiemelkedő élelmiszer-előállító üzemébe látogat el. 2012 végéig befejeződik a boltmegújítási program is.
Olvass tovább
Megalakult a Gaming Hungary
Az Enter!Digital konferencián bejelentette megalakulását a Gaming Hungary Magyar Videojáték Egyesület, melynek célja a hazai videojátékiparral kapcsolatos kommunikáció és a szülők informálása.
Olvass tovább
Új mobil reklámeszközzel a POS Media
PIAGGO névre hallgató új mobil reklámeszközt vezetett be a POS Media Célcsoport Hungary.
Olvass tovább
A férfiak jobban érzik magukat a munkahelyükön
OnBrand
A KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet közös felmérése szerint a magyar munkavállalók kétharmada nem tervez váltást, mégsem elégedettek a jelenlegi munkahelyükkel.
Olvass tovább
Új ügyvezető igazgató a trans-o-flex élén
Karrier
Ügyvezető igazgatót váltott a csomaglogisztikára specializálódott trans-o-flex Hungary Kft.
Olvass tovább