Túl az egymillión az Adaptive ”Hír csomag”

Kategória: Aktuális.

Az Adaptive Media Sales House tovább bővítette portfólióját a Heti Válasz és a Klubrádió online értékesítési képviseletével. A két kiadvánnyal együtt az Adaptive Media prémium oldalakból álló hírcsomagja havi szinten több mint egymillió egyedi felhasználót ér el. A "Hír csomag" bővítése már a cég hosszú távú stratégiájának egyik meghatározó lépése.
Olvass tovább

A Ringier a Hírszerző.hu-t az Adaptive Media a Népszabadság Online-t értékesíti

Kategória: Aktuális.

A Hírszerző csoport látogatottsága mostantól a Ringier csoporthoz adódik hozzá a Medián Webauditon. A továbbiakban a Hírszerző promóciót kap a Ringier online portfólión, valamint tartalmi együttműködés kialakítására is lehetőség nyílik. A Népszabadság Online médiaügynökségek felé történő értékesítését 2010-től az Adaptive Media Sales House végzi.  Az ügynökséget meghívásos tenderen választotta ki a Népszabadság Zrt. vezetése.
Olvass tovább

Megalakult az OANDER Consulting és az OANDER Sales House

Kategória: Aktuális.

Az internetes megjelenések kreatív és stratégiai tanácsadására szakosodott cég júliustól indítja el direct sales house szolgáltatását is, OANDER Sales House néven, valamint internetes tartalomprodukciós szolgáltatásokra szakosodott divízióját OANDER Produkció néven. A fiatal szakemberekből álló csapat 2007 óta dolgozik az ország egyik vezető kiadóvállalata, az Axel Springer Magyarország Kft. külső partnereként.
Olvass tovább

5 éves lett az AXN

Kategória: Aktuális.

Az AXN idén október 7-én ünnepelte fennállásának 5. évfordulóját egy exkluzív születésnapi parti keretében.  A televíziós csatorna olyan világszerte sikeres sorozatok közvetítője, mint a Dr. House, a Lost, az Alias, vagy a Gyilkos elmék, melynek sztárjai videoüzeneten keresztül kívántak boldog születésnapot.
Olvass tovább

Arculatot vált és újrarendezi termékportfolióját

Kategória: Aktuális.

Itthon egyedülálló értékesítési stratégiát követ mostantól a Danubius Rádiót is értékesítő Danubius Sales House. Újra rendezte szolgáltatásait, hogy ügyfélorientált termékpalettát kínálhasson. Az átcsoportosítás során a brandek és szolgáltatások, valamint maga a Danubius Sales House is új, egységes arculatot kapott. A DSH és a termékcsoport mostantól a fő brandhez, a Danubius Rádió arculatához igazodik.
Olvass tovább

Hiszünk a danubius.hu márka erejében

Kategória: Aktuális.

A danubius.hu portál hirdetésértékesítését 2007. szeptember 1-tõl az ecoNET Media Onlien Sales House végzi. A 1998 óta működő oldalon a Danubius Rádióval kapcsolatos legfontosabb tudnivalókon túl zenei és filmes hírek, interjúk, tudósítások, újdonságok és érdekességek szórakoztatják a látogatókat. A Danubius Online elsődleges célcsoportját a Danubius Rádió hallgatóközönsége jelenti.
Olvass tovább

Nemzetközi szövetségben a Danubius

Kategória: Aktuális.

A brüsszeli központú EGTA (Kereskedelmi rádiók és televíziók Nemzetközi Sales House Szövetsége) Európa legnagyobb rádiós reklámértékesítést támogató non-profit szervezete. A szervezet 27 európai, illetve további hét Európán kívüli országban 57 televíziós társaság, illetve 26 rádiós társaság kereskedelmi részlegét tömöríti.A Danubius leginkább az értékesítés új módszereinek megismerését, illetve a nemzetközi kapcsolatok és tapasztalatok bővülését várja a csatlakozástól.
Olvass tovább