Megválasztották hazánk első NetMiniszterelnökét!

Kategória: Aktuális.

Lezárult a Legyél Te Magyarország NetMiniszterelnöke című kampányverseny, amely a hetivalasz.hu és a Média Hungária konferenciairoda közös játéka. 2010 április 1-én a reggel 8 órától éjfélig tartó szavazás során a játék döntőjébe jutott NetMiniszterjelöltjek és kampánycsapataik több mint 9000 embert mozgattak meg és bírtak voksolásra az interneten, a www.legyelte.hu weboldalon. Magyarország első NetMiniszterelnöke a BrandTrend által is támogatott Horváth Dávid.
Olvass tovább

Alternatív online zenei piacmodellek bevezetése

Kategória: Aktuális.

Horváth Dávid: "NetMiniszterelnök jelölt" 2.rész "A szerzői jogvédő szervezetek (ARTISJUS, Mahasz) támogatásával vezessünk be széles réteget kiszolgáló dinamikus árazású online zenei webshopokat, alternatív piaci modellekkel. Egy év elteltével értékeljük ki sikereit és vizsgáljuk felül, ha tehetjük, töröljük el a jelenleg érvényben lévő üres hordozói díjat." A BrandTrend támogatottja Horváth Dávid.
Olvass tovább

Új vezér az MTV Networks Hungary élén

Kategória: Aktuális.

Karrier Az MTV Networks International, a Viacom cégcsoport tagja ma bejelentette, hogy a magyarországi vezérigazgatói posztra Horváth Dori Gábort nevezi ki. A pozíció betöltésével ő felel a továbbiakban a teljes magyarországi menedzsment munkájának irányításáért, illetve egy igen széles spektrumú multimédia portfolióért. Vörös Gábor vezérigazgató-helyettes lett.
Olvass tovább

A vállalatok nem várják tétlenül a válság végét

Kategória: Kutatás.

Egy évnél is hosszabb válságra számít a magyar vállalatok túlnyomó része, ugyanakkor úgy vélik, hogy cégük jobban szerepel majd, mint az ágazat egésze. Eddig a vállalkozások fele szembesült a tervektől elmaradó árbevétellel, azonban szinte minden megkérdezett hozzálátott a költségcsökkentéshez - állapítja meg az IFUA Horváth & Partners legújabb Navigátor felmérése(1), amelyet magyarországi közép- és nagyvállalatok körében végeztek 2009 tavaszán.
Olvass tovább

A márkaépítés egyik eszköze a szponzoráció

Kategória: Aktuális.

Interjú Szerző: Kassay Lili (Business Group) Horváth Magyary Nóra ügyvezető igazgató, K&H Csoport kommunikációs igazgató: "Manapság a verseny a legtöbb ágazat esetében igen kiélezett, miközben az alaptermékek, a szolgáltatások nagyon hasonlóak egymáshoz. Ami ténylegesen megkülönbözteti a szereplőket egymástól: a márka. A márkaépítésben a kommunikációs eszközök széles tárházát lehet használni, ezek egyike a szponzoráció."
Olvass tovább