George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet.
Olvass tovább
Az európaiak évente közel 600 szelfit készítenek magukról
Új és népszerű kategóriák a szelfizésben az edzés utáni vagy a háziállatokkal közös képek.
Olvass tovább
Honor bejelentések a berlini IFA-n
Európa legnagyobb technológiai kiállítása, a berlini IFA alkalmából a Honor bemutatta legújabb fejlesztéseit. Az okostelefon-gyártó PocketVision elnevezésű alkalmazása bármilyen szöveget olvashatóvá alakít mesterséges intelligencia támogatásával, így mindig kéznél levő segítséget nyújt látássérült emberek számára. A PocketVision alkalmazás mellett a Honor bejelentette új IoT (Internet of Things) stratégiáját, valamint a Honor 20 Pro felsőkategóriás okostelefonjával kapcsolatos fejlesztéseit is.
Olvass tovább
A fiatalok többsége negatív előítéletet érez
A Honor a Z generáció körében végzett felmérést.
Olvass tovább
A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
A Honor elkészítette első színfelmérését azzal a céllal, hogy feltárja a felhasználók hangulata és az őket körülvevő színek közti összefüggéseket. A Honor elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik, így a Honor Színriport összeállításakor 18-24 év közöttieket kérdeztek a színekhez fűződő viszonyukról. A 2002 fő bevonásával készült kutatást az Egyesült Királyságban és Olaszországban végezték, ahol a márka erős jelenléttel bír. A megkérdezettek 82%-a mondta azt, hogy a különböző színek látványa, viselése, vagy az azokról készült fotók hatással lehetnek a hangulatukra. Minden második válaszadó tartja úgy, hogy az általa viselt színek kifejezetten javítják a hangulatát, 53%-uk pedig úgy gondolja, hogy alkottak már véleményt
Olvass tovább
HONOR kabalaállatot terveztek a MOME hallgatói
A legjobbak a kiegészítőkön is szerepelni fognak.
Olvass tovább
Honor kutatás az AI nyomában
A Honor megbízásából készült friss kutatás azt bizonyította, hogy az AI szerepe egyre erősebb a termékfejlesztés és a gyártás szempontjait figyelembe véve egyaránt. A mesterséges intelligencia segít abban, hogy a fogyasztók igényeire szabott, szerethető termékek készüljenek. Emellett a gyártást is gyorsítja, biztonságosabbá teszi. (BrandTrend)
Olvass tovább
A technológia és a divat találkozása
Új technológiákkal és a Moschino által ihletett dizájnnal érkezik Európába a Honor.
Olvass tovább
A fiatalok tudják, mi az az AI
Az Y és a Z generáció az okostelefonok kamerájában tartja a leghasznosabbnak a mesterséges intelligenciát.
Olvass tovább
150%-ot nőtt a Honor 2018 első felében
A Honor közzétette 2018 első félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a nemzetközi piacon hazáján, Kínán kívül. A folyamatos növekedéssel a Honor újabb lépést tesz célja felé: hogy öt éven belül bekerüljön a világ top 3 mobilgyártója közé. (BrandTrend)
Olvass tovább