Honor bejelentések a berlini IFA-n

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Európa legnagyobb technológiai kiállítása, a berlini IFA alkalmából a Honor bemutatta legújabb fejlesztéseit. Az okostelefon-gyártó PocketVision elnevezésű alkalmazása bármilyen szöveget olvashatóvá alakít mesterséges intelligencia támogatásával, így mindig kéznél levő segítséget nyújt látássérült emberek számára. A PocketVision alkalmazás mellett a Honor bejelentette új IoT (Internet of Things) stratégiáját, valamint a Honor 20 Pro felsőkategóriás okostelefonjával kapcsolatos fejlesztéseit is.
Olvass tovább

A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Honor elkészítette első színfelmérését azzal a céllal, hogy feltárja a felhasználók hangulata és az őket körülvevő színek közti összefüggéseket. A Honor elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik, így a Honor Színriport  összeállításakor 18-24 év közöttieket kérdeztek a színekhez fűződő viszonyukról. A 2002 fő bevonásával készült kutatást az Egyesült Királyságban és Olaszországban végezték, ahol a márka erős jelenléttel bír. A megkérdezettek 82%-a mondta azt, hogy a különböző színek látványa, viselése, vagy az azokról készült fotók hatással lehetnek a hangulatukra.  Minden második válaszadó tartja úgy, hogy az általa viselt színek kifejezetten javítják a hangulatát, 53%-uk pedig úgy gondolja, hogy alkottak már véleményt
Olvass tovább

Honor kutatás az AI nyomában

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Honor megbízásából készült friss kutatás azt bizonyította, hogy az AI szerepe egyre erősebb a termékfejlesztés és a gyártás szempontjait figyelembe véve egyaránt. A mesterséges intelligencia segít abban, hogy a fogyasztók igényeire szabott, szerethető termékek készüljenek. Emellett a gyártást is gyorsítja, biztonságosabbá teszi. (BrandTrend)
Olvass tovább

150%-ot nőtt a Honor 2018 első felében

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Honor közzétette 2018 első félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a nemzetközi piacon hazáján, Kínán kívül. A folyamatos növekedéssel a Honor újabb lépést tesz célja felé: hogy öt éven belül bekerüljön a világ top 3 mobilgyártója közé. (BrandTrend)
Olvass tovább