A Magyar Public Relations Szövetség ajánlást készített, hogy szakmai párbeszédet kezdeményezzen.
Olvass tovább
Egyre nagyobb figyelmet kapnak a gyermekreklámok
Magyarországon a Gazdasági Versenyhivatal is nagyon figyel erre a területre.
Olvass tovább
Márciusban a gyerekekre és a humor kedvelőire is gondol a MinDig TV
Márciusban népszerű csatornákkal készül a MinDig TV, ezúttal a gyerekek is találnak majd kedvükre valót. A ViacomCBS és az Antenna Hungária megállapodásának köszönhetően a MinDig TV felhasználók számára a következő két hétben, március 23. és április 5. között a Comedy Central és a Nickelodeon csatornái lesznek ingyenesen elérhetők a 750 ezer háztartással rendelkező MinDig TV kínálatában. Népszerű sorozatokat, filmklasszikusokat, többszörös fesztiváldíjas produkciókat, emellett számos premierműsort is láthatnak a MinDig TV nézők.
Olvass tovább
Apa és anya szerepe a háztartásban
A gyermekkel közös élmények, a gyermek nevelése okozza a legtöbb örömet az édesanyáknak.
Olvass tovább