A fair hozzáállás, nemcsak a kampányüzenetet, de a munkafolyamatot is áthatotta.
Olvass tovább
Óriásadomány a mentőknek a Groupama Biztosító és ügyfelei összefogásából
Soha nem támogatta még ekkora adomány az Országos Mentőszolgálatot, mely a magyar mentés 134 éves fennállásának talán legnagyobb kihívásával szembesül most a járvány elleni küzdelemben. A Groupama Biztosító felajánlása és ügyfelei döntése nyomán összesen 380 millió forint támogatja majd a mentőket a betegek minél magasabb szintű ellátásában.
Olvass tovább
Bemutatkozik Titán kapitány
Kalandjait bárki nyomon követheti a Groupama Biztosító közösségi felületein.
Olvass tovább
Mautner Zsófival sütött a Groupama Biztosító
A biztosító új szintre emelte hagyományos, karácsonyi süteményvásárát.
Olvass tovább
A Groupama Biztosító harmadszor részesült a rangos elismerésében
2019-ben a MoneyMoon Awards-on a Groupama Biztosító nyerte el a legtöbb kategóriában az első helyezést, így 2014 és 2018 után immár harmadik alkalommal az ÉV BIZTOSÍTÓJA címmel is elismerték a Groupama Biztosító tevékenységét. A MoneyMoon által értékelt és díjazott 23 biztosítási eszközalap kategóriában a Groupama Biztosító öt eszközalapja is első helyen végzett, ezen kívül a Legjobb Lakásbiztosítás címet is elnyerte a társaság.
Olvass tovább
Ötéves a Groupama Aréna
Pillantson be Európa egyik legmodernebb sportlétesítményébe, úgy, mint eddig még soha, 360 fokban – ez volt az alapgondolata annak a különleges videónak, amely a komplexum születésnapja alkalmából készített a Groupama Biztosító.
Olvass tovább
Kézisekkel kampányol a Groupama Biztosító
A kampány kiinduló gondolata a közlekedéspszichológia egyik alapvető tézise.
Olvass tovább
Kézis klasszisokkal a biztonságos közlekedésért
A MOL-PICK SZEGED Kézilabdacsapat kiválóságaival és az ORFK szakmai támogatásával indított integrált kommunikációs kampányt a Groupama Biztosító, amellyel nem kisebb célt, mint a közúti közlekedés terén való szemléletváltást célozta meg. A kampány fő üzenete egy mondatban összefoglalva: Legyél te is csapatjátékos az utakon!
Olvass tovább
Kampányt indít a Groupama Biztosító
Te milyennek látod magad 30 év múlva?
Olvass tovább