Új díjat alapít az MRSZ

Kategória: Aktuális.

A Golden Brain nevet viseli az az új díj, amit a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) az idei reklámkonferenciához kapcsolódva alapít a Marketing&Media támogatásával. A megszokottakkal ellentétben ez a díj nem egy-egy kampányért vagy reklámért jár. Személyek nevezhetők, a személyes szakmai teljesítményeik, eredményeik alapján.
Olvass tovább

Arany dobverőt kapott a Próbakő a Golden Drum reklámfesztiválon

Kategória: Aktuális.

A Próbakő Kommunikációnak ítélt a zsűri az Arany dobverőt  a "Történelem a lábunk alatt" című négy országra kiterjedő PR kampánynért, amit a a Viasat History csatornának készített. Ez az első magyar díj. A korábbi évek számaihoz képest ebben az évben a válság miatt nagyon erősen megfogyatkoztak a nevezések Golden Drum reklámfesztiválon. Ez a zsűri keménységét azonban egyáltalán nem befolyásolja.
Olvass tovább

A 2008-as Golden Dove győztesei

Kategória: Aktuális.

Kihirdették a Direkt Marketing Szövetség által alapított Golden Dove szakmai verseny idei győzteseit. A IV. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia keretein belül megrendezett díjátadó ünnepségen a hazai direkt kommunikációs szakma jeles képviselői mellett Európa több országából is érkeztek szakemberek.
Olvass tovább

Golden Dove 2008

Kategória: Aktuális.

A fogyasztó soha nem látta, soha nem találkozott vele, mégis kikéri a véleményét a vásárlás előtt, ki az? - A többi vásárló. Bizonyára Önnel is fordult már elő, hogy mielőtt döntött volna, megnézte az interneten, mit mond a többi vásárló az adott termékről, szolgáltatásról. Nincs egyedül, egyre általánosabb tendenciaként látja a fogyasztókat közvetlenül elérő direktkommunikációs szakma, hogy a fogyasztói véleményalkotáskor számolni kell új elemekkel. A 4. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencián idén a B2B és B2C területek aktuális kérdései mellett, nemzetközi előadók segítségével külön figyelmet kap a C2C és C2B területeknek.
Olvass tovább

Válságban a fogyasztó!

Kategória: Aktuális.

A közelmúltban kialakult pénzügyi válság, és a szélsőséges gazdasági helyzet miatt az idei Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia programja megváltozott. A korábban meghirdetett előadások sora kiegészül – egy kivételesen aktuális – a krízis fogyasztói szokásokra gyakorolt hatásával foglalkozó témával, melynek bemutatásához a Szonda Ipsos külön erre az alkalomra készülő, 2008. október végi fogyasztói felmérése szolgáltat biztos alapot.
Olvass tovább

A DM szakma legjobb ”sportlövői”

Kategória: Aktuális.

Immáron negyedik alkalommal kerül megrendezésre a hazai direkt marketing szakma legrangosabb díjátadó gálája, a Golden Dove konferenciát kiegészítő DM verseny. A magyarországi megmérettetések közül az egyetlen, kizárólag DM megoldásokra szakosodott verseny célja, hogy felvonultassa a direkt kommunikációs szakma teljes eszközparkjának kiemelkedő megoldásait az offline és online eszközökön keresztül a komplex integrált kampányokig.
Olvass tovább

PR Oscar – Noguchi Porter Novelli

Kategória: Aktuális.

  Az IPRA (International PR Association), Nemzetközi PR Szövetség nyilvánosságra hozta a 2007 Golden World Award (GWA) nyerteseit. Az IPRA által különlegesen kiemelkedő kampánynak 5 akció minősült, melyek között szerepel az ÖKO-Pannon Kht. szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő kampánya is. Az ügynökség részéről a projektvezetők Takách Zsuzsanna, ügyféligazgató, aki a lakossági kommunikációért felel, illetve Vágvölgyi Mihály Kormányzati kapcsolatok igazgatója, aki a Zöld Parlament programot irányította.
Olvass tovább