Idegen lények közöttünk

Kategória: Kutatás.

A Reuters News megbízásából végzett új Ipsos Global @dvisor felmérés szerint (a világ GDP-jének 75%-át képviselő) 22 ország - vélhetően emberi - felnőtt lakosságának egyötöde hisz abban, hogy idegen lények látogattak el a bolygónkra, s embernek álcázva magukat élnek "közöttünk". A 23 000 felnőtt - országonként ezernél több válaszadó - részvételével végzett felmérés szerint tehát  az emberek 80%-a nem hiszi, hogy idegen lények élnek közöttünk.
Olvass tovább

A ”nő helye otthon van”?

Kategória: Kutatás.

A Reuters News megbízásából végzett, s a Nemzetközi Nőnap alkalmából közzétett Ipsos Global @dvisor felmérében résztvevő - a világ GDP-jének 75%-át képviselő - 23 ország felnőtt lakosságának háromnegyede nem ért egyet azzal az állítással, hogy "a nők helye otthon van". Vagyis a 24 000 felnőtt - országonként ezernél több válaszadó - 26%-a szerint helytálló ez a megállapítás.
Olvass tovább

CEEMS 2009 – A Válság Szülte Új Marketing Szabályok

Kategória: Aktuális.

Idén immáron harmadszor rendezi meg  Stamford Global nemzetközi üzleti események szervezője a CEEMS 2009 angol nyelvű konferencia sorozatot, amely a közép és kelet európai régió Marketing vezetőit hozza egy tető alá. A rendezvény idei témaja az "The Downturn's New Rule for Marketers" azaz a "A Válság Szülte Új Marketing Szabályok".
Olvass tovább

A Movies 24 elindul a DIGI TV hálózatában

Kategória: Aktuális.

Az NBC Universal Global Networks bejelentette, hogy Movies 24 nevű csatornája április 1-vel elindult a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft műholdas és kábeles platformjain. A Digi több mint 400 000 új háztartással növeli a Movies 24 disztribúcióját Magyarországon, mely által 1,2 millió háztartásra nő a lefedettség.
Olvass tovább

MGPC – kihirdették a globális nyerteseket

Kategória: Aktuális.

A második alkalommal meghirdetett Metro Global Photo Challenge (MGPC) digitális fotópályázat idén is hatalmas érdeklődésnek örvendett az amatőr és profi fotósok körében. A Marco Delogu, világhírű olaszországi fotóművész által vezetett nemzetközi zsűrinek több ezer magas színvonalú, lenyűgöző pályamunka közül kellett kiválasztania a nyerteseket. A verseny idén a Nagyvárosi dzsungel tematika jegyében zajlott.
Olvass tovább

Második alkalommal is

Kategória: Aktuális.

A nemzetközi Metro-hálózat második alkalommal hirdeti meg Metro Global Photo Challenge elnevezésű digitális fotópályázatát. Az idei téma a Nagyvárosi dzsungel nevet viseli, amelyre olyan pályázatokat várnak a szervezők, melyek visszaadják egy nagyváros mozgalmas pillanatait, hangulatát, fényeit, egyedülálló jellegzetességeit. A verseny célja, hogy a tehetséges fotósok is megmutathassák, mire képesek valójában.
Olvass tovább

Véget ért a negyedik MGCA

Kategória: Aktuális.

Negyedszerre rendezte meg a Metro International, a Metro Global Creative Awards (MGCA) nemzetközi reklámversenyét, amely a legkreatívabb hirdetések felkutatására és díjazására jött létre. A Metro hasábjain 2007 májusa és 2008 áprilisa között megjelent legkreatívabb hirdetések listáját a portugál fővárosban, Lisszabonban ünnepélyes keretek között hozták nyilvánosságra, amelyen idén két kategóriában hirdettek ki győzteseket.
Olvass tovább

Választott az EBU

Kategória: Aktuális.

Befejeződött az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségének budapesti kétnapos közgyűlése. Jean-Paul Phillipot-t, a belgiumi francia köztévé (RTBF) elnökét választották meg az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségének (EBU) új elnökévé. Az alelnök Richard Sambrook, a BBC Global News igazgatója lett.
Olvass tovább