Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében. A válaszadók 63 százalékánál felértékelődött az internetes piactereken való értékesítés, azonban mindössze 10 százalékuk érzi úgy, hogy az átlagnál magasabb a digitális felkészültsége. A kutatásból az is kiderül, hogy bár a megkérdezettek háromnegyede felismerte, hogy a digitalizáció a kulcs a koronavírus okozta gazdasági nehézségek
Olvass tovább