A kampányban a két világ legikonikusabb elemei jelennek meg.
Olvass tovább
Főszerepben a sportolók
A Gillette bemutatta kampányának központi elemét.
Olvass tovább
Kassai Viktor a Gillette hazai arca
PersonalBranding
A Gillette Fusion ProGlide bemutatójának alkalmából Kassai Viktor nemzetközi labdarúgó-játékvezetőt választották a márka hazai nagykövetének, aki az idei Európa Bajnokságon is képviseli Magyarországot.
Olvass tovább
Férfias márkák
Férfi vagyok, és az illatom is férfias - sulykolja belénk a legújabb Old Spice szpot. Az Old Spice tehát már nem csupán bizonyítékot kínál az ígéret helyett, hanem igazi macsófílinget is, akárcsak az Axe, vagy a "férfiasan tökéletes" Gillette. Mitől lehet egy márka férfias? Nos, nyilván attól, hogy - tipikusan - férfiak használják, és persze attól, hogy a kommunikációja a férfias jelleget emeli ki: hirdetései férfias tevékenységek köré épülnek, szponzorként a férfiak körében kedvelt eseményeken jelenik meg.
Olvass tovább