A dmBio termékei bio élelmiszer kategóriában érdemelték ki a megtisztelő címet.
Olvass tovább
Bővülő forgalom, kimagasló eredmények
Vasárnap helyett a legtöbben a hétfőt, a csütörtököt, vagy a pénteket választják.
Olvass tovább
Az öngondoskodás fontosságának üzenete
A legfiatalabb korosztályok tizede szándékozik két éven belül életbiztosítást kötni az öngondoskodás jegyében.
Olvass tovább
Osztálylétszám 2014
A GfK Hungária és az MTA Társadalomtudományi Kutatóközpontja országos kutatást indít.
Olvass tovább
Hogy hasonlítsunk almát a körtéhez?
Szemkamerás kutatás derít fényt vásárlási szokásainkra.
Olvass tovább
Egyre többen rendelkeznek hitelkártyával
A GfK Hungária pénzügypiaci felmérése szerint a lakosság körében egyre népszerűbb a hitelkártya.
Olvass tovább
Mi hozhatja a legnagyobb ismertséget?
Az ismert színészek megosztóvá válhatnak az elektronikus média által.
Olvass tovább
Tízből nyolc magyar család fogyaszt teát
Átalakulóban van a hazai teafogyasztás szerkezete. Növekszik a valódi gyümölcs- és herbateák népszerűsége.
Olvass tovább
Pesszimista fogyasztói hangulat
A tavalyi év utolsó időszakában a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexe változatlan maradt az őszi értékhez képest.
Olvass tovább
Több húst fogyasztanak a magyarok
Közel 40 százalékkal több hal fogy decemberben mint egy átlagos hónapban.
Olvass tovább