A notebookok többségét még üzletben vásárolták Magyarországon.
Olvass tovább
Az okostelefonok globális forgalma 522 milliárd dollár
A globális okostelefon-értékesítés 2018-ban sem lanyhult.
Olvass tovább
Étkezési szokások
A magyarok 71 százaléka inkább rendszeresen étkezik.
Olvass tovább
Bővül az európai kiskereskedelem
Idén is elkészítette a GfK az európai kiskereskedelem alakulásáról szóló tanulmányát.
Olvass tovább
A vébé idején is tarolhatnak a tévék
A futball világbajnokság élénken tartja a vásárlók televíziók iránti érdeklődését.
Olvass tovább
Mérsékelt növekedés várható a kiskereskedelemben
A vásárlás körülményeiben korábban látható trendek újra erősödtek.
Olvass tovább
Sikeres évet zárt az építőanyag-kereskedelem
2018-ban további, bár kisebb mértékű növekedés valószínűsíthető.
Olvass tovább
10 százalékkal emelkedett a vásárlóerő
Idén 1,9 százalékkal nőtt Európában az egy főre jutó vásárlóerő értéke a 2016-ban mérthez képest.
Olvass tovább
Gyors adaptálás és terjedés
A teljes európai piac 76 százalékát a prémium UHD, a HDR és a WCG televíziók adják.
Olvass tovább
Két pár cipőt vásároltak a magyarok
A kedvenc beszerzési helyek közé a szakboltok és a kínai üzletek tartoznak.
Olvass tovább