Derek Ross a Pannon új vállalati kommunikációs vezérigazgató-helyettese

Kategória: Aktuális.

Karrier Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója Derek Rosst nevezte ki a Pannon vállalati kommunikációs vezérigazgató-helyettesévé (CCCO). A skót származású, 44 éves szakember több multinacionális nagyvállalatnál - például a General Electric-nél (GE), az Airbusnál, a British Airways-nél és Vodafone-nál - szerzett átfogó tapasztalatokat a vállalati kommunikáció területén.
Olvass tovább

A General Motors megtartja az Opelt

Kategória: Aktuális.

A General Motors igazgatótanácsa úgy döntött, hogy visszalép korábbi szándékától, megtartja az Opel-t, és nem adja el a vállalatot a Magna International kanadai autóalkatrész-gyártó cégnek. A döntést kedden, egész napos detroiti tanácskozása után hozta meg az amerikai autógyártó óriás igazgatótanácsa, véget vetve az egy éve tartó bizonytalanságnak az európai autógyár sorsa körül.
Olvass tovább

A svéd Koenigsegg sportkocsigyártó viszi a Saab-ot

Kategória: Aktuális.

Az amerikai General Motors autógyár megállapodott a svéd Koenigsegg sportkocsigyártóval a Saab átadásának részleteiről. A GM Europe keddi közleménye szerint a svéd Saab autógyár eladását az év végéig zárják, és ez szavatolja a Saab jövőjét. A Koenigsegg nem nagy vállalat, 45 embert foglalkoztat, évente alig tucatnyi sportautót gyárt, és szinte a semmiből lépett elő vásárlóvá.
Olvass tovább

Häagen-Dazs márka megérkezett

Kategória: Aktuális.

A Häagen-Dazs gyártója, az amerikai tulajdonú General. A közel 90 éves múlttal rendelkező, a világ 55 országában kapható Häagen-Dazs-t szuperprémium brandként pozicionálják. A magyarországi kampány célja növelni a márka ismertségét, valamint előkészíteni az első Häagen-Dazs üzletet követő további franchise egységek megnyitását Magyarországon.
Olvass tovább

Márkarangsor a Financial Timesban

Kategória: Aktuális.

A Financial Timesban közölt 2008-as márka-világranglistát a Google vezeti a General Electric és a Microsoft előtt. A Coca-Cola negyedik, az Apple hetedik, a Disney pedig például huszonharmadik a "Brandz Top 100 Most Powerful Brands" rangsorban, amely összeállításakor a márkák iránti attitűd mellett azt is figyelembe vették, hogy a fogyasztók márkák iránti vonzalma mennyiben járul hozzá a márkatulajdonos üzleti bevételeihez. A dobogón nincs változás tavalyhoz képest, amikor a Google az élre állt.
Olvass tovább

Korlátozzák a gyerekeknek szóló reklámokat.

Kategória: Aktuális.

Az Egyesült Államok legnagyobb élelmiszergyártói és gyorsétteremláncai, köztük a Coca-Cola, a PepsiCo, a McDonald's, a Kraft Foods, a Mars, az Unilever és a Cadbury Adams, úgy döntöttek, korlátozzák vagy akár meg is szüntetik a 12 éven aluli gyermekeknek az egészségtelen ételek reklámozását. A Kellogg, a General Mills és a Kraft Foods cégek megegyeztek, hogy nem reklámoznak gyerekeknek olyan gabonapelyheket, amelyekben 12 grammnál nagyobb a cukortartalom - írja a MarketWatchra hivatkozva az index.hu.
Olvass tovább

A Google a világ legértékesebb brand-je

Kategória: Aktuális.

2007-ben is informatikai nagyvállalat szerezte meg az első helyet. A Millward Brown piackutató és tanácsadó cég a Financial Times-szal együttműködve az idén is közzétette a világ legértékesebb márkaneveit rangsoroló toplistáját. A Google márka a lista szerint 66,4 milliárd dollárt ér, ezzel olyan ismert neveket utasított maga mögé, mint a Coca-Cola vagy a Marlboro. Dobogón a  General Electric és a Microsoftot.
Olvass tovább