A Gemius részletesen elemezte a novemberi Black Friday lázat.
Olvass tovább
Az okostévé egyre terjed, a tablet megtorpanóban
A Gemius hetedik éve vizsgálja a mobileszköz- és okostévé-felhasználók szokásait.
Olvass tovább
Trendek a mobileszközök piacán
A 15 éven felüli magyar internetezők kétharmadának van okostelefonja.
Olvass tovább
96 százalék rendszeresen néz YouTube-videókat
A legtöbb időt a 10-15 évesek fordítják YouTube-csatornák követésére.
Olvass tovább
Két díjra jelölték a Gemiust
Az egyetlen lengyel vállalat, melyet jelöltek az idei IAB Europe piackutatási díjára.
Olvass tovább
Trendek a mobileszközök piacán
Növekszik a tablet-, stagnál a laptop- és az okostelefon-penetráció.
Olvass tovább
YouTube-videósok és nézők Magyarországon
Már a szülőknek is feltűnhetett, hogy mennyire átalakultak a fiatalok médiafogyasztási szokásai.
Olvass tovább
Hogyan nézünk valójában videohirdetéseket?
A facebookos videohirdetések hatékonyságának mesterséges túlbecslése.
Olvass tovább
Egyre többen interneteznek mobilról
1,4 millió internetező pedig már nem néz naponta tévét.
Olvass tovább
Tudás az internetről
A Gemius megvizsgálta, melyek a legnépszerűbb weboldalak a 15-24 évesek körében.
Olvass tovább