Jó reggelt! Kizárólag online kampány

Kategória: Aktuális.

Reggel kel, kifut a mezőre, de nem legelni. Egyébként pedig talpig rózsaszín, ami egy tehéntől nem megszokott. Mára több mint tízezer fősre duzzadt a rajongótábora annak a virtuális tehénnek, amelyet a Carnation indított útnak a Kraft Foods Hungária megbízásából. A vállalat nem hagyományos eszközöket keresett új termékének, a joghurtos-epres JóReggelt! szendvics márciusi bevezetéséhez.
Olvass tovább

Emmer Róbert a Senoble Hungária kereskedelmi igazgatója

Kategória: Aktuális.

Karrier Emmer Róbertet nevezték ki a Senoble Hungária Kft. kereskedelmi igazgatójának. A tapasztalt szakember ezt megelőzően 9 évig volt a Saga Foods országos értékesítési vezetője, korábban pedig a Sara Lee elődjénél, a Douwe Egbertsnél töltött be account manager-i, majd területi értékesítési manager-i pozíciót 6 éven keresztül.
Olvass tovább

Összefogtak a nagy élelmiszeripari cégek

Kategória: Aktuális.

Social Branding Új, önkéntes élelmiszerjelölési rendszert vezet be nyolc nagy cég Magyarországon. A Coca-Cola, a Danone, a Kraft Foods, a Kellogg's,  a Mars, a Nestlé, a Pepsico és az Unilever közös kezdeményezésének lényege, hogy a jelenleginél teljesebb és egységesebb jelölések segítségével a fogyasztók számára jobban értelmezhetőek lesznek egyes termékek legfontosabb összetevői. Az ún. Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) jelölések segítenek a tudatosabb termékválasztásban.
Olvass tovább

Korlátozzák a gyerekeknek szóló reklámokat.

Kategória: Aktuális.

Az Egyesült Államok legnagyobb élelmiszergyártói és gyorsétteremláncai, köztük a Coca-Cola, a PepsiCo, a McDonald's, a Kraft Foods, a Mars, az Unilever és a Cadbury Adams, úgy döntöttek, korlátozzák vagy akár meg is szüntetik a 12 éven aluli gyermekeknek az egészségtelen ételek reklámozását. A Kellogg, a General Mills és a Kraft Foods cégek megegyeztek, hogy nem reklámoznak gyerekeknek olyan gabonapelyheket, amelyekben 12 grammnál nagyobb a cukortartalom - írja a MarketWatchra hivatkozva az index.hu.
Olvass tovább