A Cisco 2010-ben megkezdi az otthoni telepresence tesztelését

Kategória: Aktuális.

A Cisco a 2010-es Nemzetközi Fogyasztói Elektronikai Kiállításon (CES) számos olyan új hálózati terméket és szolgáltatást jelentett be, amelyeket a cég kimondottan az otthoni felhasználóknak fejlesztett. A fogyasztói videokommunikációs élmény megújítása érdekében bejelentették a Cisco és több, média- és szórakoztatóipari cég együttműködését is.
Olvass tovább

Magyarországon javult a Fogyasztói Bizalmi Index

Kategória: Kutatás.

Magyarországon 6 ponttal javult a Fogyasztói Bizalmi index idén októberben, áprilishoz képest. Így 58 pontos a legfrissebb magyar mutató, amely azonban még mindig messze van a válság előtti szinttől. A javulás beleillik a pozitív nemzetközi trendbe. A Nielsen piackutató vállalat Globális Fogyasztói Indexe ugyanis 54 országban átlagosan 77 pontról 86-ra emelkedett, a fél évvel korábbi felméréshez viszonyítva.
Olvass tovább

Az idei legmagasabb Fogyasztói Bizalmi Index

Kategória: Kutatás.

Az idei legmagasabb Fogyasztói Bizalmi Indexet tárta fel júliusban a Nielsen piackutató vállalat, szokásos havi felmérése során. A 18-29 éves fiatalok ismét jelentősen bizakodóbbak lettek, mint az idősebb korosztály. A márciusi, idei mélypontot jelentő 37 pont óta folyamatosan javul a Fogyasztói Bizalmi Index. A 48 pontos júliusi mutató azonban még mindig messze elmarad attól, amit optimistának nevezhetnénk.
Olvass tovább

A marketingesek saját idejüknek megfelelően küldik ki az üzeneteket

Kategória: Kutatás.

Számos tanulmány mutatott már rá arra, hogy az e-mail marketing esetében a kiküldési időpont kulcsfontosságú szerepet játszik. Ennek ellenére a marketingesek nagy része továbbra is saját időbeosztásának megfelelően küldi ki az üzeneteket. Az Alchemy Worx Fogyasztói Postaláda Index (AWCM) több mint 100 ingyenes hírlevél és reklámüzenet vizsgálatával havonta kutatja, hogy mi a gyakorlat az e-mail marketingesek körében.
Olvass tovább

A magyar háztartások borúlátóbbak

Kategória: Kutatás.

A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2009 első negyedévében tovább csökkent az előző időszakhoz képest. A 2008 utolsó negyedévében elindult és azóta még tovább gyűrűző globális gazdasági válság továbbra is érezteti hatását, a magyar háztartások kedvezőtlenebbnek látják jelenlegi pénzügyi-anyagi helyzetüket, és az ország jövőbeli gazdasági helyzetét illetően is borúlátóbbak az előző negyedévhez képest.
Olvass tovább

Történetének második legalacsonyabb mélypontján a GfK Fogyasztói Bizalom Index

Kategória: Kutatás.

A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2008 utolsó negyedévében 26 százalékpontnyit csökkent és ezzel elérte történetének második legalacsonyabb negatív rekordját. Az egész világot érintő pénzügyi és gazdasági válság első hónapjaiban, 2008 utolsó negyedévében a komplex mutatószám minden komponense csökkent, kivéve a  az ország gazdasági helyzetének hosszú távú (a következő 5 évre vonatkozó) megítélését, amely változatlan maradt.
Olvass tovább

Még nem érvényesült az elővigyázatosság

Kategória: Kutatás.

A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös Komplex Fogyasztói Bizalom Indexe az idei harmadik negyedévben közel változatlan maradt az előző időszakhoz képest. A fogyasztói várakozások romlottak, ám a vásárlási hajlandóság indexe – a például az évezred elején Németországban látott válságtól eltérően – mintegy 15 ponttal javult a július-szeptemberi időszakban.
Olvass tovább

FBI, VHI, FVI

Kategória: Aktuális.

A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2008 első negyedévében 4 százalékpontnyit nőtt. A növekedéshez főként a háztartások jövő évi pénzügyi helyzetükre vonatkozó várakozásai és a tartós fogyasztási cikkek iránti vásárlási hajlandóság járult hozzá. Az idei első három hónapban 7 százalékponttal kevesebben gondolták úgy, hogy reáljövedelmük az inflációnál alacsonyabb mértékben fog nőni.
Olvass tovább