Fizetős lesz az online sajtó?

Kategória: Aktuális.

Sokáig úgy volt, hogy a hirdetésalapú modell válik be az online sajtónak, de jött a gazdasági válság, a reklámbevételek elmaradnak a várttól, és most mindenki a fizetős tartalmat erőlteti a Financial Timestól a Valley Morning Starig. Egy éven belül majdnem mindegyik hírszájt pénzt fog kérni az online megjelenő tartalomért, állítja Lionel Barber, a brit Financial Times főszerkesztője. - írja az Index.
Olvass tovább

Márkarangsor a Financial Timesban

Kategória: Aktuális.

A Financial Timesban közölt 2008-as márka-világranglistát a Google vezeti a General Electric és a Microsoft előtt. A Coca-Cola negyedik, az Apple hetedik, a Disney pedig például huszonharmadik a "Brandz Top 100 Most Powerful Brands" rangsorban, amely összeállításakor a márkák iránti attitűd mellett azt is figyelembe vették, hogy a fogyasztók márkák iránti vonzalma mennyiben járul hozzá a márkatulajdonos üzleti bevételeihez. A dobogón nincs változás tavalyhoz képest, amikor a Google az élre állt.
Olvass tovább

A Google a világ legértékesebb brand-je

Kategória: Aktuális.

2007-ben is informatikai nagyvállalat szerezte meg az első helyet. A Millward Brown piackutató és tanácsadó cég a Financial Times-szal együttműködve az idén is közzétette a világ legértékesebb márkaneveit rangsoroló toplistáját. A Google márka a lista szerint 66,4 milliárd dollárt ér, ezzel olyan ismert neveket utasított maga mögé, mint a Coca-Cola vagy a Marlboro. Dobogón a  General Electric és a Microsoftot.
Olvass tovább