Legnépszerűbb bannerek a magyar interneten

Kategória: Aktuális.

Tudja Ön, hogy melyik bannerből jelent meg a legtöbb Magyarországon? Tudta, hogy egy év alatt több mint hárommilliárd bannermegjelenésben hirdettek cégek könyveket? Az internetes hirdetések azért is nagyon népszerűek, mert könnyen és pontosan mérhetőek. Ezért is jelennek meg rendszeresen olyan statisztikák, amelyek a felhasználói szokásokról és az internetezők által használt szoftverekről adnak kimutatást.
Olvass tovább

Hátrányos lenne a verseny gyengítése

Kategória: Aktuális.

Nincsenek olyan gondok a nemrégiben újraszabályozott gyógyszertári piacon – állítja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) –, amelyek miatt vissza kellene térni a korábbi szabályozási modellre. Ugyancsak hátrányos lenne a társadalom számára a gyógyszerpiaci verseny gyengítése. Ezért a hatóság a liberalizáción, a verseny erősebb kényszerén alapuló szabályozás fenntartását szorgalmazza mind a patikai, mind a gyógyszerpiacon.
Olvass tovább

Új gyakorlati képzési központ

Kategória: Aktuális.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola nyolc éves fennállása óta arra törekszik, hogy hallgatói számára kiváló tanulási körülményeket, korszerű oktatási feltételeket biztosítson. Ezért építette meg 2005-ben Európai Uniós támogatásból a „Tudás Colosseumát”, az Örs Vezér terén álló monumentális körépületét, és szerelte fel a főiskolát a legkorszerűbb oktatás- és számítástechnikai eszközökkel.
Olvass tovább

Új MMSZ elnökségi tag

Kategória: Aktuális.

Az elmúlt években rendkívül gyorsan változott a piac és a hozzá tartozó kommunikáció is. Ez több feladatot és nagyobb felelősséget jelent a Magyar Marketing Szövetség számára is. Az MMSZ továbbra is elkötelezetten dolgozik a marketing szakma szerepének és hitelességének megerősítésén. Ezért az MMSZ legutóbbi közgyűlése felhatalmazást adott az elnökségnek, hogy létszámát további elismert, kiváló szakemberekkel bővítse.
Olvass tovább