”Csatlakozz rá a szakmára!” Brand Camp interaktív márkatábor

Kategória: Aktuális.

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén harmadik alaklommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát. 2010-ben a következő 3 fő témakör köré szerveződnek az előadások, workshopok: közösségi média, nemzetközi és hazai marketing, marketing és értékesítés kapcsolata.
Olvass tovább

A Chello Central Europe a Próbakőre bízta hat csatornájának PR-ügyeit

Kategória: Aktuális.

A Chello Central Europe a Próbakő Kommunikációt bízta meg a Zone televíziócsatornák PR-ügyeinek menedzselésével.  Az ügynökség első számú feladata a női célcsoportnak szóló Zone Club, a sorozatokra fókuszáló Zone Romantica, a dokumentumfilmeket sugárzó Zone Reality, az Extreme Sports Channel, a JimJam gyerekcsatorna, valamint a joint venture-ben üzemeltetett MGM teljes körű sajtókommunikációja, ezen kívül kreatív PR-akciók tervezése és kivitelezése.
Olvass tovább

”Csatlakozz rá a szakmára!” – Brand Camp

Kategória: Aktuális.

Azzal a céllal indult útjára tavaly a Brand Camp, hogy párbeszédet létesítsen a marketing, kommunikáció és reklám szakos hallgatók és a szakemberek között. Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alaklommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján. 2009-ben 3 fő témakör köré szerveződnek az előadások. Workshopok: Márka (márka image, márkaépítés), vállalatok egyre tudatosabb és erőteljesebb CSR tevékenysége illetve online vírus kommunikáció.
Olvass tovább

Brand Camp Siófokon

Kategória: Aktuális.

Az év legjobb kezdeményezése. Az Extreme csoport azzal a céllal indította útjára a Brand Camp-et, az első márkatábort, hogy párbeszédet létesítsen a szakma iránt érdeklődő hallgatók és a szakemberek között. A három napos rendezvény alatt elismert szakmabeliek - többek között Sas István, Réz András, Hrutka Róbert - tartottak előadásokat és workshop-okat a fiataloknak. Ott voltunk, végre valami friss, tetszett. Képes beszámolónk.
Olvass tovább