Sokan túl drágának tartják a bio termékeket

Kategória: Kutatás.

Bio terméket minden nyolcadik magyar fogyasztó (13 százalék) szokott vásárolni, míg Európában átlagosan minden harmadik (35 százalék). A vásárlók zömének fő motívuma, hogy a bio termékeket egészségesebbnek tartják. A nem vásárlást legtöbben azzal magyarázzák, hazánkban és másutt is, hogy túl drágák a bio termékek.
Olvass tovább

Mire kerestünk 2009-ben?

Kategória: Aktuális.

A Google elkészítette 2009 legfelkapottabb keresési kifejezéseit tartalmazó visszatekintését. 2009 legnépszerűbb keresési kifejezései nem sokat változtak a 2008-as évhez képest, a főszerepet még mindig a legnagyobb magyar közösségi oldal, az iwiw kapta. Az iwiw belépés hazánk leggyorsabban növekvő keresési kifejezése lett, de Európában is az előkelő hatodik helyen szerepel.
Olvass tovább

Magyarországon is terjeszkednek a drogériák

Kategória: Kutatás.

Egyre több testápoló szert drogériában vásárolnak a fogyasztók szerte Európában, így Magyarországon is. Nálunk különösen kedveltek a testápoló szerek szaküzletei, nemzetközi összehasonlításban. Minden ötödik magyar fogyasztó testápoló szert leggyakrabban drogériában szokott vásárolni, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
Olvass tovább