Szuper lesz a 4G lefedettség a stadionokban.
Olvass tovább
Igazi ünnep lesz a magyar futball rajongói számára
EB Falu, európa-bajnokság, Friends Club Hungary, Magyar Labdarúgó Válogatott, Mályvavirág Alapítvány, Naturelle Sportegyesület, Neckermann, Neckermann Magyarország, és Puy St. Vincent.
Képes hír.
Magyar szurkolói EB Falu Puy St. Vincentben, ahol Ön sem fog unatkozni!
Olvass tovább
Hyundai branding az Európa-bajnokságon
Az autógyártó 2000 óta támogatja az UEFA Európa-bajnokság eseményeit.
Olvass tovább
Százmilliónál is többen látták az MTV képeit
A 30. úszó Európa-bajnokság 12 versenynapján a Magyar Televízió 107 órányi közvetítésébe a magyar lakosság több mint fele, 5,5 millió ember nézett bele. Az MTV közvetítését vették át az európai tévétársaságok, becslések szerint több mint százmillió emberhez jutott így el a magyar köztévé képe és hangja.
Olvass tovább
Aktív a főtámogató az Úszó EB-n
balatonfüreden., budapesten, európa-bajnokság, műugró, nyíltvízi, szinkronúszó, t-home, t-mobile, úszó, és xxx..
Az úszósport támogatásában hosszú évek biztos partnernek számító T-Mobile ismét nemzeti főszponzorként áll az augusztus 4. és 15. között Budapesten, illetve Balatonfüreden zajló XXX. Úszó, Műugró, Szinkronúszó és Nyíltvízi Európa-bajnokság mögött, a T-Home pedig teljes körű távközlési szolgáltatást nyújt az esemény sikeres megvalósításához.
Olvass tovább
Névadó támogató az Erste Private Banking
banking, boat, dragon, egyesület, egyesülettel, erste, európa-bajnokság, magyar, private, show-n, és szövetség.
Az Erste Private Banking lett a 2010-es Dragon Európa-bajnokság névadó támogatója - jelentette be a Magyar Dragon Szövetség Egyesület a budapesti Boat Show-n. A pénzintézet már a tavalyi esztendőben megkezdte együttműködését a Magyar Dragon Szövetség Egyesülettel, hiszen a 2008-as flottabajnoksággal kezdődött az Erste Private Banking szerepvállalása a sportágban.
Olvass tovább
EB társaságban és otthon
Az AGB Nielsen és a Szonda Ipsos felmérései szerint a 2,1 millió otthoni néző mellett legalább 660 ezren nézték nagyobb baráti társaságban, szórakozóhelyen vagy szabadtéri kivetítők előtt a labdarúgó Európa-bajnokság döntőjét. Az MTV nemcsak nézettségi, hanem bevételi sikert is elkönyvelhet: 267 százalékkal több reklámbevételt produkált az intézmény az előző év hasonló időszakához képest.
Olvass tovább
Az MTV az Olimpiára készül
Óriási érdeklődés kísérte a Magyar Televízió Labdarúgó Európa-bajnokság közvetítéseit. Az év egyik legnagyobb sporteseményének bécsi döntőjét az otthoni tévékészülékek előtt több mint 2,1 millióan látták tegnap az m1-en. Hasonlóan nagy sikerre számít az augusztusi pekingi Olimpiai játékok közvetítésekor is az MTV, mint amilyen nézői és szakmai elismerés a Labdarúgó Eb-t övezte.
Olvass tovább
Foci EB az MTV-ben
Több mint egymilliárd forintba kerül a futball-Európa-bajnokság közvetítése a Magyar Televíziónak, miközben jó, ha 250 millió forintot keres a meccsek körüli hirdetőkön. A kereskedelmi adók állami támogatás nélkül is megmutatták volna nekünk a meccseket, ráadásul az MTV még csak nem is tud élni a lehetőséggel.- írja az Index.
Olvass tovább
Átlagosan egymillióan nézik
Mind a teljes népesség, mind a 18-49 éves korosztály körében siker a Labdarúgó Európa-bajnokság az MTV számára. Az élő közvetítésekbe az első három napon a teljes népesség 50,4 százaléka (4.732.162 fő) nézett bele. A legnézettebb mérkőzés eddig a szombati Németország – Lengyelország összecsapás volt, amelyet 1.240.419-en néztek végig, de 2.696.729-en néztek bele legalább egy percre.
Olvass tovább