Karrier
Pavol Magic a tartalmi hirdetési szolgáltató, az Etarget kilenc országra kiterjedő vállalati kommunikációjáért felel.
Olvass tovább
ETARGET licensz a tengeren túl
A növekedésének több lehetséges módja is van, ezek közül most az ETARGET hirdetési rendszer új, licensz alapú koncepciót tesztel, mellyel az Európán túli piacok felé nyit.A tartalomérzékeny reklámhálózat ezzel a megoldással elsőként a Kolumbiában tűnik fel.
Olvass tovább
Új bevételi lehetőség az Etarget videó-lejátszójával
Az Etarget bemutatta a partnerek számára kifejlesztett újdonságát, a beépített reklámokat tartalmazó flash alapú videolejátszót. Az új szolgáltatás elsősorban a bloggereknek, valamint az olyan internetes portálok tulajdonosainak lehet hasznos, akik saját videotartalmat helyeznek el az oldalukon.
Olvass tovább
Radikális változás a kereső- és a tartalomhálózati hirdetések viszonyában?
Hogyan működik, egyáltalán lehet sikeres egy tartalomhálózati kampány? Miért nem egyeduralkodó a magyarországi keresések elvi 100%-át birtokló Google a tágabb értelemben vett keresőhirdetési piacon? Vándor Eszter, az Arcus Search SEM tanácsadója frissen megjelent tanulmányában változást jósol a keresőhirdetési trendekben, és új megvilágításba helyezi a Google és az ETARGET hazai versenyhelyzetét.
Olvass tovább