Csökkent a hamis termékek iránti kereslet

Kategória: Kutatás.

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület 2009 után 2010-ben is egy 1000 fős reprezentatív közvélemény-kutatás keretében igyekezett fényt deríteni, hogy hogyan vélekednek az emberek a hamisítás jelenségéről. Ennek keretében a HENT azokra a kérdésekre keresett választ, hogy milyen hamis terméket vásárolnak a magyar fogyasztók, illetve, hogy mit gondolnak a hamis termékekről, a hamisítás társadalmi hatásairól, és a hamisítás büntethetőségéről.
Olvass tovább

Nemzetközi multinacionális cégek hatalma

Kategória: Kutatás.

Egy nemzetközi felmérés szerint a törökök 85 százaléka úgy látja, a nemzetközi multinacionális cégek hatalmas befolyással bírnak nemzetük gazdasági életére. A törökök 65 százaléka nem örül ennek, és nem kedveli a külföldi tőkét. Ennek ellenére 71 százalékuk pozitív jelenségnek tartja a globalizációt. A globalizációt legkevésbé a fejlett Európa Uniós tagállamokban tartják pozitív fejleménynek.
Olvass tovább

A GfK elektronikusan méri a televíziós hirdetési kampányok elérését

Kategória: Kutatás.

A GfK Panel Services Germany kibővítette Web Efficiency Panel szolgáltatását, amely immáron magában foglalja a televíziós hirdetési kampányok elérésének követését is. Ennek eredményeképpen a televíziós hirdetések elérésének adatai a napi fogyasztási cikkek fogyasztói panel adataival és az internetes hirdetési eléréssel együtt, egy forrásból hozzáférhetőek a médiahatékonysági elemzések számára.
Olvass tovább

Futballkeresetek – Messi és Mourinho zsebe dagad a legjobban

Kategória: Aktuális.

Azt tudtuk, hogy a futballipar sztárjai euromilliókat vágnak zsebre? De mennyit keresnek pontosan a sztárjátékosok és a stratégiát kiagyaló sztáredzők? Ennek próbált utánajárni a francia Football magazin, amely a közelmúltban publikálta a legmagasabb keresettel rendelkező játékosok és edzők listáját. A játékos-lista élén az FC Barcelona üdvöskéje, Leo Messi áll, míg az edzői toplistát az Inter mestere, a nagy dinamizátorként elhíresült, Jose Mourinho vezeti.
Olvass tovább

A marketingesek saját idejüknek megfelelően küldik ki az üzeneteket

Kategória: Kutatás.

Számos tanulmány mutatott már rá arra, hogy az e-mail marketing esetében a kiküldési időpont kulcsfontosságú szerepet játszik. Ennek ellenére a marketingesek nagy része továbbra is saját időbeosztásának megfelelően küldi ki az üzeneteket. Az Alchemy Worx Fogyasztói Postaláda Index (AWCM) több mint 100 ingyenes hírlevél és reklámüzenet vizsgálatával havonta kutatja, hogy mi a gyakorlat az e-mail marketingesek körében.
Olvass tovább

Az MTV közzétette a politikai hirdetések feltételeit

Kategória: Aktuális.

A Magyar Televízió nemcsak hír és hírháttér műsoraiban foglalkozik az Európai Parlamenti választási kampány eseményeivel, hanem törvényi kötelezettségénél fogva politikai hirdetéseket is közzétesz. Ennek szabályait az MTV Választási Irodája elfogadta. Az MTV semmilyen politikai hirdetés elkészítését nem vállalja.
Olvass tovább

A magyarok fele rendszeresen fogyaszt bort

Kategória: Kutatás.

Hazánkban a bor tradicionálisan nemzeti italnak tekinthető. Minden alkalomkor kiemelkedő szerepet tölt be, legyen az vallási, állami vagy családi ünnep. Ennek ellenére a borfogyasztás kultúrája rendkívül változatos, és csak az utóbbi években alakult ki egy tudatos, igényesebb fogyasztói réteg. A magyar borfogyasztók többsége egyelőre ragaszkodik a már jól bevált hazai ízekhez.
Olvass tovább