A magazin a tervek szerint évente háromszor jelenik meg.
Olvass tovább
Employer brandinggel a szállodaipari fluktuáció ellen
Egyre több hazai szálloda ismeri fel, hogy a vendéglátásban tapasztalható óriási fluktuációra az integrált employer branding stratégia adhat hatékony megoldást. A tapasztalatok szerint az egyszeri kampányok nem működnek, a munkáltatói márkaépítést az üzleti stratégiába integrálva lehet hatékonyan megvalósítani.
Olvass tovább
Employer brandinggel erősít az Accor
Hazánkban a 300 szobásnál nagyobb szállodákban 31 százalékos, a 100-200 szobás szállodák esetében 54 százalék felett volt tavaly az éves fluktuáció a munkavállalók körében a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége felmérése szerint, melyben 84 tagszálloda vett részt. A Szövetség elmondása szerint évről évre nő a fluktuáció a hazai szállodaiparban, a problémát pedig csak tetézi, hogy a szállodák átlagosan 3-5%-kal növelnék az alkalmazottak számát, ha tudnák. Az eddigi kampányszerű megoldáskereséssel felhagyva a hazánkban 19 szállodával jelen lévő Accor hotellánc is az integrált stratégiai szemlélet felé fordulva igyekszik bevonzani és megtartani a tehetségeket. Első lépésként a felsővezetőkkel készítendő átfogó interjúk, majd az 1200 alkalmazott preferenciáinak és elvárásainak
Olvass tovább
Magyar vállalati videós trend 2018
employer branding, GLIX Fotóügynökség, Greenroom, videó marketing, és Wyzowl.
Képes hír.
A vállalatok 85%-a szán komoly szerepet a videó marketingnek.
Olvass tovább
A Hive Creative-val építi márkáját a Nextent
Az informatikai cég 2018 januárjában kezdi meg a közös munkát az ügynökséggel.
Olvass tovább
A tudatos vonzás
Az MPRSZ megalakította az Employer Branding tagozatát, amely hiánypótló szerepet tölt be a szakmában.
Olvass tovább
Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata
Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket.
Olvass tovább
Employer branding és engagement divízió
Vállalati belső kommunikációs programokat megvalósító divízióval bővült a Carbon Group / Próbakő Kommunikáció cégcsoport.
Olvass tovább
Munkavállalók és munkáltatók
"A munkavállaló is tehet arról, ha a hiányos önismerete." Malcsiner Maximilian Péter írása.
Olvass tovább
Tízszeresére nőtt a Telekomnál felvett gyakornokok száma
EmployerBranding: A jelentkezőknek kommunikációs és szervezői készséggel is kell rendelkezniük a sikeres helytálláshoz.
Olvass tovább