Az utolsó százalékok keresik a pártjukat

Kategória: Aktuális.

Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.12. rész Egyre több kutatást publikálnak a választások lehetséges eredményeiről. Egyre világosabbá válik a kép, milyen eredményekre számíthatunk a választások első fordulójában. Megjelentek azok a kreatívok is az utcán, amelyek már a kampány finisére készültek. Ha nem kerül elő valami nagy botrány április 11-e előtt a már megismert tendenciák dominanciálják végig a kampányt. A pártok számára a kommunikációs összegzés és  mozgosítás maradt feladatként.
Olvass tovább

A válság már kézzelfogható valóság

Kategória: Kutatás.

2008 decemberéhez képest a válaszadók növekvő aránya (négytizede) véli úgy, hogy államcsőd következhet be, háromtizedük szerint várható nagy magyar bankok fizetésképtelenné válása. Egyre többen vannak azok, akik szerint a válság már kézzelfogható valóság - derül ki a Szonda Ipsos idősoros válságkutatásából.
Olvass tovább

Drágább a sör

Kategória: Kutatás.

Az átlagár hét százalékkal emelkedett egy év alatt. Egyre kedveltebb a dobozos, fél literes és világos sör. A sör kiskereskedelmi forgalma megint növekedett: mennyiségben majdnem 4 millió hektoliternyit adtak el, 2007 június-2008 májusban, értékben pedig az eladások meghaladják az évi 110 milliárd forintot. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat kiskereskedelmi indexe. 
Olvass tovább