Duplázódhat a júniusi forgalom

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A foci lázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti, felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében. „A sportesemények általában, de válogatottunk részvétele miatt a futball Európa-bajnokság kimondottan erős hatással lehet az éves gazdasági eredményeinkre. Reklámkiadásaink 8-10 %-át költjük focival kapcsolatos termékek népszerűsítésére, mint a magyar válogatott tagjait élethűen ábrázoló, gyűjthető, kicsinyített Football Heroes figurák, vagy más sporteszközök hirdetéseire. A játékkereskedelem sokkal szezonálisabb,
Olvass tovább

Száz nap múlva indul az Európa-bajnokság

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

2016. március 2-án, kedden indul a visszaszámlálás a Nemzeti Sportban a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság kezdetéig. A hátralévő száz napban a napilap, magazinjai és weboldala (NSO) egységes EB-arculattal, speciális rangadós tartalmakkal és nyereményjátékokkal hangolódik az eseményre. A Nemzeti Sport hivatalos médiapartneri megállapodást kötött a Magyar Labdarugó Szövetséggel. (BrandTrend)
Olvass tovább

Nem adott piros lapot a fogyasztó

Kategória: Aktuális.

Ahogy mindig, a csapatok mellett a márkák összecsapását is hozta az idei Európa Bajnokság (EB). A marketingipar aktuális befektetéseit a tévé előtt ülő meccsnéző szemszögéből elemezte a TNS Hungary és az Omnicom Media Group. A megkérdezett rendszeres meccsnézők látszólag békésen együtt élnek a sporteseménnyel járó hirdetői aktivitással, elvárásai azért vannak a márkák megjelenéseit illetően.
Olvass tovább

Gólonként 25 koktél

Kategória: Aktuális.

Szokatlan programokkal készült a Coke Club a foci EB finisére. A szervezők olyan szolgáltatásokkal várják a futball szerelmeseit, amilyeneket máshol nem kap meg az egyszeri meccsnéző. Az éppen játszó csapatok mezeibe öltözött hostessek borulnak minden gólnál a szurkolók nyakába, sörkorcsolyát osztogatnak, és aki szeretné, annak befestik az arcát kedvenc csapata színeibe.
Olvass tovább