Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben.
Olvass tovább
Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu friss publikációja az év végi időszakot járja körbe.
Olvass tovább
Elérte az e-kereskedelmet a második hullám
Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java még ezután jön: ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat – derül ki a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség 185 e-kereskedelmi hirdetési fiók adatait vizsgáló elemzéséből.
Olvass tovább
A második hullám eddig nem pörgette fel az e-kereskedelmet
Szeptemberben 4,5 százalékkal csökkent a kereslet a webáruházak termékei iránt.
Olvass tovább
Beköszöntött az e-kereskedelem aranykora
Működő stratégiákról számoltak be iparági szereplők.
Olvass tovább
Lendületben az e-kereskedelem
Hogyan reagálnak a helyzetre a kereskedők? – ezzel a kérdéssel is foglalkozik a GKI Digital gyorsjelentése.
Olvass tovább
Komoly változások jöhetnek az e-kereskedelem szabályozásában
Az elmúlt időszakban több jelentős fejlemény is történt az online kiskereskedelelmmel kapcsolatos üzleti megoldások versenyjogi megítélésében, és a korlátozások felszámolását célzó új szabályozás is hatályba lépett. Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket, mivel akár komoly bírságot is kockáztathatnak. (BrandTrend)
Olvass tovább
A mobiltelefonok mindenek előtt
Megjelent a PayPal „Készítse fel vállalkozását az ünnepi forgalomra” című e-könyve.
Olvass tovább
Dübörög a hazai e-kereskedelem
A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben.
Olvass tovább
Postáknál is startol a digitális megújulás
A szakma előtt álló kihívások jelentős része kezelhető digitális eszközök bevetésével.
Olvass tovább