A Dove párbeszédet kezdeményez a férfiakkal

Kategória: Aktuális.

A Dove márka most a férfiakkal kezd párbeszédet. A Dove MEN CARE termékcsalád bevezetése kapcsán a Dove világszerte felmérést készített arról, vajon a férfiak mennyire érzik jól magukat a bőrükben, mi kell ahhoz, hogy kényelmesen érezzék magukat és mennyire komfortosak egy-egy kényelmetlen szituációban. Magyarországon a termékcsalád nagykövete Till Attila.
Olvass tovább

Forradalmian új Dove technológia

Kategória: Aktuális.

A márka történetének legfontosabb technológiai újításaként - az ¼ rész hidratáló krémet tartalmazó szappan 1957-es bevezetése óta - a Dove bemutatja a Dove VisibleCare tusfürdő termékcsaládot, amely NutriumMoisture összetevőjével forradalmasítja a bőrápolást. "Igazság a tisztálkodásról" kerekasztal beszélgetésen számos vezető európai bőrgyógyász vitatta meg a bőrápolás fontosságát tusoláskor, valamint a tisztálkodás negatív hatásai csökkentésének lehetőségeit.
Olvass tovább

A 2008-as Golden Dove győztesei

Kategória: Aktuális.

Kihirdették a Direkt Marketing Szövetség által alapított Golden Dove szakmai verseny idei győzteseit. A IV. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia keretein belül megrendezett díjátadó ünnepségen a hazai direkt kommunikációs szakma jeles képviselői mellett Európa több országából is érkeztek szakemberek.
Olvass tovább

Golden Dove 2008

Kategória: Aktuális.

A fogyasztó soha nem látta, soha nem találkozott vele, mégis kikéri a véleményét a vásárlás előtt, ki az? - A többi vásárló. Bizonyára Önnel is fordult már elő, hogy mielőtt döntött volna, megnézte az interneten, mit mond a többi vásárló az adott termékről, szolgáltatásról. Nincs egyedül, egyre általánosabb tendenciaként látja a fogyasztókat közvetlenül elérő direktkommunikációs szakma, hogy a fogyasztói véleményalkotáskor számolni kell új elemekkel. A 4. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencián idén a B2B és B2C területek aktuális kérdései mellett, nemzetközi előadók segítségével külön figyelmet kap a C2C és C2B területeknek.
Olvass tovább