Rendhagyó módon, online prezentáció keretében ismertették a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása, a Randstad Employer Brand Research magyarországi eredményeit és hirdették ki a Randstad Award hazai győzteseit. Egy helyet előre lépve a dobogón a LEGO lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyet a Samsung nyerte el, a harmadik helyezett pedig az Audi lett. Az elmúlt évekhez hasonlóan az idei eredmények szerint is az IT-szektor a legvonzóbb a hazai munkavállalók számára. Továbbra is a fizetés, a munkahelyi légkör és az állás tartós biztonsága a legfontosabb munkahelyválasztási szempontok, de tovább növekedett a rugalmas munkakörülmények és a munkakör érdekességének jelentősége is.
Olvass tovább
Kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS. A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a vállalat elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat.
Olvass tovább
Díjat nyert a Terrán
Idén tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A díjat a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. is átvehette, így a vállalat ebben az évben már ötödik alkalommal részesült független zsűri által odaítélt, a márkát, a céget és termékeit pozitívan elismerő kitüntetésben.
Olvass tovább
Átadták az Artisjus-díjakat
Dés László életműdíjat vehetett át, Szabó Tibor (Magna Cum Laude) az év zeneszerzője.
Olvass tovább
November 24-ig lehet nevezni az InnoMax Díjra
Az üzleti célú fejlesztések mellett, az esélyegyenlőség és az oktatás témája a legnépszerűbb.
Olvass tovább
Nemzetközi díjat nyert a KPMG
A Big Bang a jövőben, más üzletágakban is segítheti a hatékony toborzást és kiválasztást.
Olvass tovább
Employer branding díjakat nyert a Lidl
Hazai és nemzetközi szinten is elismerést kapott a Lidl Magyarország employer branding kategóriában. Március 16-án az MPRSz Employer Branding díját, februárban pedig a Global CSR Excellence & Leadership Awards elismerését vette át a vállalat. (BrandTrend)
Olvass tovább
Megvannak a Televíziós Újságírók Díja jelöltjei
A Televíziós Újságírók Díját idén tizenkét kategóriában, ünnepélyes díjátadó gálán adják át.
Olvass tovább
Látványos gálán ünnepelt a sztárvilág
Idén 18. alkalommal vonultak végig a vörös szőnyegen a hazai társasági élet szereplői.
Olvass tovább
“Arany Aposztróf” díjat alapított a BrandTrend
Video
Olvass tovább