Stratégiai fókusszá vált az ügyfélközpontú gondolkodás.
Olvass tovább
Túl kell szárnyalni a vevői elvárásokat
A Develor harmadik alkalommal hirdette meg „Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díj” pályázatát.
Olvass tovább
Díjat nyert a UPC
Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az Élményvezérek díj.
Olvass tovább
Bye-bye helyett buy-buy
Az, hogy az ügyfelet pozitív élmény érje vásárlás, ügyintézés, vagy egy szolgáltatás igénybevétele közben, ma már alapkövetelmény.
Olvass tovább
Ügyfélélmény: sok múlik az irányítási modellen
OnBrand: Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez.
Olvass tovább
Mi a szerepe 2014-ben az ügyfélélménynek?
Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez.
Olvass tovább
”Legvonzóbb Vállalat”
aiesec, célja, develor, legvonzóbb, magyarország, magyarországon, tanácsadó, vállalat, és zrt..
A "Legvonzóbb Vállalat" az AIESEC Magyarország egyedülálló felmérése, amely 2008-ban immáron 15. alkalommal készül el, ebben az évben először a Develor Tanácsadó Zrt. együttműködésével. Célja, hogy felmérje a Magyarországon, gazdasági és műszaki szakokon diplomázás előtt álló egyetemisták és főiskolások munkavállalással kapcsolatos véleményeit és elvárásait, és ezáltal egy országos szinten is reprezentatív képet mutasson a végzős diákok véleményéről.
Olvass tovább