Gondban a telekommunikációs és a médiaipar.
Olvass tovább
Egyre nagyobb figyelmet kapnak a gyermekreklámok
Magyarországon a Gazdasági Versenyhivatal is nagyon figyel erre a területre.
Olvass tovább
Csodaszerek a koronavírus ellen?
Fogyasztóként is jó tisztában lenni az alapvető szabályokkal.
Olvass tovább
Ki a felelős a szülők nyaggatásáért?
Több milliós bírság gyermekreklámok miatt.
Olvass tovább
Hogyan reklámozhat egy influencer?
Mi számít burkolt reklámnak?
Olvass tovább
Akkora a kedvezmény, amennyit a vásárlók gondolnak?
Az áruházak minden eszközzel igyekeznek fenntartani az előkarácsonyi vásárlás intenzitását.
Olvass tovább
Hogyan reklámozhat egy influencer?
A fogyasztó számára észlelhető módon kell közölni, ha egy tartalom mögött hirdető áll.
Olvass tovább
Vállalást tett 2025-re a Deloitte
A társaság felismerte a klímaváltozásra való reagálás sürgősségét.
Olvass tovább
Mi lesz a reklámadó sorsa?
A Bíróság megsemmisítette az Európai Bizottság reklámadót támadó határozatát.
Olvass tovább
A Next9 a Deloitte pr-ügynöksége
2019. június 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.
Olvass tovább