Futballkeresetek – Messi és Mourinho zsebe dagad a legjobban

Kategória: Aktuális.

Azt tudtuk, hogy a futballipar sztárjai euromilliókat vágnak zsebre? De mennyit keresnek pontosan a sztárjátékosok és a stratégiát kiagyaló sztáredzők? Ennek próbált utánajárni a francia Football magazin, amely a közelmúltban publikálta a legmagasabb keresettel rendelkező játékosok és edzők listáját. A játékos-lista élén az FC Barcelona üdvöskéje, Leo Messi áll, míg az edzői toplistát az Inter mestere, a nagy dinamizátorként elhíresült, Jose Mourinho vezeti.
Olvass tovább

La Dolce Vita, azaz az olasz stílus

Kategória: Aktuális.

Az olasz életérzés hallatán szinte mindenki a "dolce vita"-ra asszociál, amely az élet igazi élvezete, a divat, design, gasztronómia találkozása. De nézzük, hogy az olaszok szerint milyen is az igazi olasz stílus? Divat: Jól ápoltság és stílus. Lakberendezés: Visszafogott luxus és elegancia. Gasztronómia: Sokféleség és kulináris élvezetek.
Olvass tovább

A BKV botrányai már államvizsga téma

Kategória: Aktuális.

Ma már nem meglepő ha reggel kinyitjuk az újságot és a BKV kapcsán újabb hatalmas összegű tanácsadói szerződésre derül fény, a vesztegetési és végkielegítési ügy egy-egy kellemetlen részlete kerül elő, vagy éppen nem tudunk munkába indulni, mert sztrájk vagy a buszok rossz műszaki állapota miatt nem indulnak el a járművek. De az mégiscsak új jelenség, hogy tételként szerepel a közlekedési társaság egy felsőoktatási intézmény államvizsgáján.
Olvass tovább

Vajon készen állunk a SEM alkalmazására?

Kategória: Aktuális.

Sok vállalkozás fontolóra veszi a keresőmotor marketing (SEM) bevezetését, mivel ez az egyik legkevésbé költséges marketingeszköz. De vajon készen állunk a SEM alkalmazására? Az alábbi néhány stratégiai kérdés segíthet eldönteni, hogy sikeres lesz-e a SEM-tevékenységünk - még mielőtt egy fillért is kiadtunk volna, ajánlatot adtunk volna egy kulcsszóra vagy elindítottuk volna optimalizációs stratégiánkat.
Olvass tovább

Válság idején a legjobb munkaerőt keresik

Kategória: Aktuális.

Mit kezdjünk a társadalomban masszívan jelenlévő sztereotípiával? Kommunikáció szakos hallgatókból Dunát lehet rekeszteni, halljuk már évek óta, s ez alapigazságként helytálló. De vajon a talpraesett, jól kommunikáló, egy-két idegen nyelvet jól beszélő, s dolgozni akaró pályakezdőkkel is ugyan ez a helyzet? A tapasztalatok azt mutatják, hogy belőlük hiány van a munkaerőpiacon.
Olvass tovább

A márkaépítés meghozta az eredményt

Kategória: Kutatás.

A negyedik negyedév során mennyiségben csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az év korábbi részéhez képest Magyarországon. De az európai átlagos növekedés is lassult az év második felében: Az árak emelkedését követően több európai országban csökkent az eladott árumennyiség. Gyártóik ráfordításai és aktivitásai a márkaépítés érdekében a piaci pozíció tartása szempontjából meghozták az eredményt. Többek között erről számolt be Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen igazgatója.   
Olvass tovább

Ryanair business class ”extra”

Kategória: Aktuális.

A fapados légitársaság legendásan bunkó vezérigazgatójának ötlete vicces, de valószínűleg nem túl komoly. Michael O'Leary Írország egyik leggazdagabb embere, főleg szókimondó stílusáról, nyers modoráról híres. De ő nem is arra vágyik hogy szeressék az emberek, hanem arra, hogy a Ryanairrel repüljenek.- írja a Velvet.hu.
Olvass tovább

Microhitel Symposium május 27.

Kategória: Aktuális.

Magyarországon 700-800 ezer mikrovállalkozás működik, amelyek úgy 1,5 millió ember megélhetését biztosítják. Ezen vállalkozások azonban egyetlen szolgáltató számára sem könnyű ügyfelek. Általában kicsik, tőkeszegények, gyakran a szürke- vagy a feketegazdaságot erősítik. De akkor hogyan lehetséges, hogy a biztonságra oly sokat adó bankok egyre több pénzt pumpálnak a szektorba?
Olvass tovább