”A fogyasztóknak releváns megoldásokra van szükségük, vagy mind meghalunk”

Kategória: Aktuális.

Amir Kassaei, a DDB Berlin vezető kreatívigazgatója szerint a 360 fokos integrált bullshitelés pusztán csak annyit jelent: még több csatornán tolják a közönség arcába az irreleváns sales-üzeneteket. A Kreatív Csoport konferencia ideiglenesen megváltozott elnevezése Nagy Kreatív Tatami lett. A hazai kommunikációs szakma legnagyobb harcosai azonban nem estek egymásnak. Képek.
Olvass tovább

Porsche, szerelem, száguldás – az élet 50 felett

Kategória: Aktuális.

A Magyar Fogyasztó Platform idén április 8-án ismét konferenciát tart az ezüstgeneráció fogyasztási szokásairól. Valóban kérdéses ma még bármely magyarországi marketingesnek, hogy érdemes az ezüstrókákkal számolni? Popper Péter, Kozák Ákos (GfK Hungária), Sas István, Varga Renáta (DDB), Novák Péter (Kirowski), Pilling Róbert (50plusz.hu), Kerényi Péter
Olvass tovább

Hipnózisban

Kategória: Aktuális.

A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat az idei Hipnózison, így ez a cég vehette át az év ügynökségének járó díjat. Az ügynökség összesen 12 pályamunkát nevezett a versenyre, ezeknek a fele dobogós lett a kategóriákban. Az összesítés szerint ugyan a DDB küldte be a legtöbb - összesen 15 - nevezést, a rangsorban a második helyet foglalják el a három első helyezéssel.
Olvass tovább