Összesen 210 ezer palack Actimelből álló adomány gyűlt össze az Actimel és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös 2020 év végi és 2021 év eleji, “Együtt erősebben” kampányaiban. A felajánlással ezúttal a járványidőszakban különösen veszélyeztetett idősebb korosztály immunrendszerének erősítését támogatták.
Olvass tovább
Magyar szakember a Danone élén
Fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítése lesz.
Olvass tovább
Megújul a Danone Könnyű és Finom
Idén tavasszal megújult receptúrával és új külsővel kerültek a boltok polcaira a Danone Könnyű és Finom márkájának termékei, valamint a Danone natúr joghurt és kefir termékek is. A termékösszetétel megváltoztatásának köszönhetően az újra csomagolt joghurtcsalád fehérje tartalma 30%-kal növekedett, cukortartalma pedig csökkent. (BrandTrend)
Olvass tovább
Új kereskedelmi vezető a Danone Kft.-nél
Idén július 1-től Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját.
Olvass tovább
Ügynökséget választott a Danone
A feladatok közé tartozik a kisgyerek-divízió tevékenységéhez és termékeihez kapcsolódó kampányok tervezése és megvalósítása.
Olvass tovább
Újabb Danone márka a Core Digitalnál
A tender nyertese a Danone Görög digitális kommunikációs feladatainak ellátására szerződött.
Olvass tovább
Shakira az Activia új arca
Shakirával, a kolumbiai származású szupersztárral kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.
Olvass tovább
Employer branding a Danone standon
A Danone stand elnyerte a HVG állásbörze legötletesebb promóciója díját.
Olvass tovább
A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
braun, coca-cola, danone, gfk, hungária, intézet, klub, magyarország, partners, piackutató, pöttyös, rtl., rudi, túró, és tv.
A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone, míg a negyedik-ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett. A Pöttyös Túró Rudi listavezető helyezésének egyik oka, hogy a válaszadók mintegy kétharmada, 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát.
Olvass tovább
Koncentrálódik a hazai Túró Rudi piac
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezte, hogy a Sole-Mizo Zrt. irányítást szerezzen a Danone Kft. Túró Rudi üzletága felett. A Sole-Mizo Zrt. 2009. október 5-én szerződést kötött a Danone Kft-vel, melynek értelmében megszerzi annak Túró Rudi üzletágát. A szerződés kiterjed a marcali gyár által használt védjegyekre is.
Olvass tovább