Szavaztak az olvasók, választott a zsűri

Kategória: Aktuális.

A „Legjobb kreatív hirdetés” kategóriában a Citibank Zrt. képviseli Magyarországot a globális döntőben, és 2 nyertese van a „10 év legjobb hirdetése” címnek.  A magyarországi versenyen összesen 60 olyan hirdetés vett részt, amelyek 2007 májusa és 2008 áprilisa között jelentek meg a Metróban. Egy előválogatás alapján 10 hirdetés került fel a verseny www.metrocreativeawards.com/hu oldalára, az olvasóknak ezek közül kellett kiválasztaniuk a legjobbat. A május 13-25. között beérkezett szavazatok összesítése után a Citibank Zrt. lett a győztes panoráma oldalon elhelyezett egyedi sziget hirdetésével.
Olvass tovább

Új marketingmegoldás a Citibanknál

Kategória: Aktuális.

2007 augusztusától a Citibank három helyszínen mutatja be innovatív és Magyarországon eddig egyedülálló marketingeszközét, mely segítségével az ügyfelek már a bankfiók kirakata előtt értesülhetnek a Citibank minden fontos termékéről, illetve akciójáról, hiszen maga a kirakat változik át egy nagy interaktív érintőfelületté.
Olvass tovább