Universal Channel lett a Hallmarkból

Kategória: Aktuális.

A Universal Networks International bejelentette a Hallmark Channel márkaújítási terveit, így 2010 szeptember 3-tól a vállalat folyamatban lévő globális terjeszkedése révén a csatorna Universal Channel néven működik tovább. Az újramárkázási stratégia bejelentése óta a UNI előfizetőinek számát 180 millióra emelte, így hálózata immár 150 országot fed le.
Olvass tovább

A Chello Central Europe a Próbakőre bízta hat csatornájának PR-ügyeit

Kategória: Aktuális.

A Chello Central Europe a Próbakő Kommunikációt bízta meg a Zone televíziócsatornák PR-ügyeinek menedzselésével.  Az ügynökség első számú feladata a női célcsoportnak szóló Zone Club, a sorozatokra fókuszáló Zone Romantica, a dokumentumfilmeket sugárzó Zone Reality, az Extreme Sports Channel, a JimJam gyerekcsatorna, valamint a joint venture-ben üzemeltetett MGM teljes körű sajtókommunikációja, ezen kívül kreatív PR-akciók tervezése és kivitelezése.
Olvass tovább

Gyilkos vacsorával ünnepeltek

Kategória: Aktuális.

A Hallmark Channel idén ünnepli magyarországi működésének 10. évfordulóját. Ennek alkalmából szeptember 22-én a csatorna gyilkos vacsorára invitálta a sajtó képviselőit, ahol egy váratlan haláleset körülményeit kellett kinyomozniuk. Szó esett a Hallmark Bűnös hetek őszi kampányáról és a soron következő premierekről is. A csatorna idén ősszel csatornaazonosítójában is utal a 10 éves évfordulóra, weboldalán szavazásra invitálja a nézőket.
Olvass tovább