A Music Channel lesz az Atmedia 100. csatornája, erősítve ezzel a kereskedőház pozícióját, miszerint továbbra is az Atmedia Csoport Közép-Kelet Európa legnagyobb független televíziós értékesítőháza. A kereskedőház kizárólagosan értékesíti a csatorna kereskedelmi reklámidejét.
Olvass tovább
Universal Channel lett a Hallmarkból
A Universal Networks International bejelentette a Hallmark Channel márkaújítási terveit, így 2010 szeptember 3-tól a vállalat folyamatban lévő globális terjeszkedése révén a csatorna Universal Channel néven működik tovább. Az újramárkázási stratégia bejelentése óta a UNI előfizetőinek számát 180 millióra emelte, így hálózata immár 150 országot fed le.
Olvass tovább
A Chello Central Europe a Próbakőre bízta hat csatornájának PR-ügyeit
az, central, channel, chello, club., europe, extreme, jimjam, kommunikációt, mgm, pr-akciók, pr-ügyeinek, próbakő, reality, romantica, sports, és zone.
A Chello Central Europe a Próbakő Kommunikációt bízta meg a Zone televíziócsatornák PR-ügyeinek menedzselésével. Az ügynökség első számú feladata a női célcsoportnak szóló Zone Club, a sorozatokra fókuszáló Zone Romantica, a dokumentumfilmeket sugárzó Zone Reality, az Extreme Sports Channel, a JimJam gyerekcsatorna, valamint a joint venture-ben üzemeltetett MGM teljes körű sajtókommunikációja, ezen kívül kreatív PR-akciók tervezése és kivitelezése.
Olvass tovább
Gyilkos vacsorával ünnepeltek
A Hallmark Channel idén ünnepli magyarországi működésének 10. évfordulóját. Ennek alkalmából szeptember 22-én a csatorna gyilkos vacsorára invitálta a sajtó képviselőit, ahol egy váratlan haláleset körülményeit kellett kinyomozniuk. Szó esett a Hallmark Bűnös hetek őszi kampányáról és a soron következő premierekről is. A csatorna idén ősszel csatornaazonosítójában is utal a 10 éves évfordulóra, weboldalán szavazásra invitálja a nézőket.
Olvass tovább