A Story online platformmal bővül, hogy a jövőben több exkluzív tartalommal szolgáljon.
Olvass tovább
Hátrányos helyzetű gyermekek felzárkózására gyűjt a Nők Lapja
A segítségre most nagyobb szükség van, mint valaha!
Olvass tovább
Elsőként indított előfizetéses női portált a Central Médiacsoport
A hetilap teljes cikk-tartalma mellett naponta frissülő anyagokkal, videókkal és podcastokkal jelentkezik.
Olvass tovább
A szívünkre vagy az eszünkre hallgatunk gyógyszervásárláskor?
Platformhatékonyság és a vásárlói döntések elemzése a Central Insightson.
Olvass tovább
2019-es trendek a gasztro világban
A fogyasztói attitűdöket vizsgálta a Central Inshights gasztrokonferenciája
Olvass tovább
Mivel tudjuk fenntartani a férfiak figyelmét?
Menpowering: ütős férfikonferencia a Central szervezésében.
Olvass tovább
Okostelefonról is tájékozódhatunk a Central print portfóliójáról
2019 februárjától iOS-en és Androidon is elérhető a Central Médiacsoport Zrt. (CMCS) print magazinos B2B alkalmazása. A CMCS olyan jól ismert magazinmárkák kiadója, mint a Nők Lapja, Story, National Geographic vagy az ELLE és a Marie Claire. A Central által értékesített több mint 50 magazin összesen 2 200 000 olvasót ér el. (BrandTrend)
Olvass tovább
Megjelent a Cosmopolitan Teszter
Szépség, divat, gasztro, tech, utazás és autós szektorok újdonságaival foglalkozik.
Olvass tovább
Kiből lehet sikeres gasztroblogger?
Fogyasztási trendekről vallottak a konyhaművészet hazai nagyágyúi.
Olvass tovább
Bővül a GroupM Akadémia
A médiaügynökségi csoporthoz a Central Médiacsoport csatlakozik partnerként.
Olvass tovább