Együtt játszott a Chello és a Babanet

Kategória: Aktuális.

Augusztus folyamán először működött együtt a Chello Central Europe Műsorszolgáltató JimJam mesecsatornája és a Babanet online kismama magazin. A mostani együttműködés keretében a partnerek egy kéthetes nyereményjátékot indítottak a JimJam csatorna egyik kisgyermekeknek szóló sorozatához, a Pinguhoz kapcsolódóan.
Olvass tovább

A Chello Central Europe a Próbakőre bízta hat csatornájának PR-ügyeit

Kategória: Aktuális.

A Chello Central Europe a Próbakő Kommunikációt bízta meg a Zone televíziócsatornák PR-ügyeinek menedzselésével.  Az ügynökség első számú feladata a női célcsoportnak szóló Zone Club, a sorozatokra fókuszáló Zone Romantica, a dokumentumfilmeket sugárzó Zone Reality, az Extreme Sports Channel, a JimJam gyerekcsatorna, valamint a joint venture-ben üzemeltetett MGM teljes körű sajtókommunikációja, ezen kívül kreatív PR-akciók tervezése és kivitelezése.
Olvass tovább

Nő az ingatlanirodák szerepe a válság hatására

Kategória: Aktuális.

Ugyan a lakások iránt érdeklődők száma csökkent, a vevők száma még nem esett vissza Budapest belvárosában, - állítja Ben Ezra Yizhaq, a Central Home cégvezetője. A piac azonban abba az irányba tart, ahol megnő az ingatlankereskedő cégek szerepe az értékesítésben, hiszen a magánemberek nehezebben érik el a lakást keresőket - vélekedik a cégvezető.
Olvass tovább

Televízióban kampányol az LG

Kategória: Aktuális.

Az LG Electronics "Életre kel - egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére. A 25 máspdperces szpottal hét televíziós csatornán, az RTL Klubon, a Viván, a Discovery, a Comedy Central, a Sport 1 és 2 és a Sport Klub adásában találkozhatnak a nézők. A kampány médiavásárlását a MindShare médiaügynökség végezte.
Olvass tovább

CEEMS ’08 Budapest, Hungary 1-3 October 2008

Kategória: Aktuális.

The 2nd Annual Central and Eastern European Marketing Summit CEEMS is bringing together top marketing executives of the CEE region for the second consecutive year. The summit will tackle both the strategic and operational challenges marketers face in today’s rapidly changing business environment to increase bottom line profit while delivering their brand promise. The exquisite international speaker panel will address the most pressing challenges in strategic marketing, branding, innovation, direct marketing, customer loyalty and engagement.
Olvass tovább

Törökországgal erősítenek

Kategória: Aktuális.

A francia  Groupama Csoport 180 millió euróért megvásárolta a Güven Sigorta és a Güven Hayat török biztosítótársaság részvényeinek 100%-át a Central Union of Agricultural Credit Cooperatives-től. Ezzel a tranzakcióval a Groupama a török biztosítási piac 5. legnagyobb biztosítójává vált a nem életbiztosítási szektorban, és tovább erősítette a korábban megszerzett pozícióját az életbiztosítási piacon, ahol már a 2. helyet foglalja el.
Olvass tovább

Régiós marketing

Kategória: Aktuális.

2008. július 1-től Bonduelle Central Europe Kft. néven működik tovább a zöldségfeldolgozásról ismert francia konszern leányvállalata, a Bonduelle Nagykőrös Kft. A Magyarországon 1992 óta működő, nagykőrösi és békéscsabai gyáregységekkel rendelkező vállalat meghatározó szerepet játszik a közép-kelet-európai régió zöldségkonzerv ellátásában.
Olvass tovább