Idén fordul elő először, hogy magyar szakemberek is szerepelnek a rangos versenybírák között.
Olvass tovább
425 millió forintos NFÜ tendert nyertek
A HG Media, az Eurolex Consulting és a Carnation Group közösen, pályázati együttműködés keretében nyerte el az NFÜ 425 millió forintos kreatív és PR feladatok ellátására kiírt tenderét.
Olvass tovább
Nemzetközi kitüntetés Varga Tamásnak
Magyarországon elsőként Varga Tamás, a Carnation fejlesztési igazgatója kapta meg a Sitecore Most Valuable Professional elismerését.
Olvass tovább
Puding a Facebook-on
A Carnation elindította a Dr. Oetker Magyarország Facebook rajongói oldalt, mely amellett, hogy új receptötletekkel látja el felhasználóit a Dr. Oetker mesterkonyhájából, havi aktivitásokra is buzdít. A Dr. Oetker célja, hogy minél emberközelibb kapcsolatot építsen ki felhasználóival.
Olvass tovább
Jó reggelt! Kizárólag online kampány
Reggel kel, kifut a mezőre, de nem legelni. Egyébként pedig talpig rózsaszín, ami egy tehéntől nem megszokott. Mára több mint tízezer fősre duzzadt a rajongótábora annak a virtuális tehénnek, amelyet a Carnation indított útnak a Kraft Foods Hungária megbízásából. A vállalat nem hagyományos eszközöket keresett új termékének, a joghurtos-epres JóReggelt! szendvics márciusi bevezetéséhez.
Olvass tovább
Folytatódik a Carnation és Sitecore együttműködése
2010 márciusában a tokiói Sitecore képzés vezetésére kapott felkérést Varga Tamás, a Sitecore hivatalos trénere, a Carnation fejlesztési igazgatója. A Carnation, a dán Sitecore partnereként, már számos díjnyertes Sitecore CMS alapú projektet valósított meg, támogatásával került megrendezésre az első hazai Sitecore workshop, 2009 nyarán pedig sikerült elindítania a hivatalos Sitecore képzést is Magyarországon
Olvass tovább
World of Fanta online
Egyedi online médiahasználati megoldásokkal debütált a World of Fanta sorozat 5. íze, a Fanta Exotic. Az online kreatív- és médiakoncepció szoros integritását igénylő tervezést és kivitelezést egyaránt a Coca-Cola full service online ügynöksége, a Carnation végezte.
Olvass tovább
Carnation – New Tech Meetup szponzoráció
A Carnation idén is támogatta a Meetup születésnapi rendezvényét. Az ügynökség egy négyemeletes design-tortával és minitortákkal készült az eseményre. A Budapest New Technology Meetup Group egy technológiai érdeklődésű közösség, melynek tagjai hónapról-hónapra érdekes prezentációikkal hívják fel egymás figyelmét az új és izgalmas technológiákra.
Olvass tovább
”Online olimpiai csúcsként”
Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett eFestival célja a hazai online és a multimédia szakma legszínvonalasabb, minőségi alkotásainak díjazása. A szakmai zsűri a verseny során 9 kategóriában díjazta a nyertes alkotásokat, és további hét pályamunkából hatot különdíjjal és egyet életműdíjjal jutalmazott. A Carnation által készített Telesport.hu különdíjat nyert.
Olvass tovább