Somogyi Zoltán az MDF kampányfőnöke

Kategória: Aktuális.

Somogyi Zoltán, az MDF képviselőjelöltje, a Political Capital korábbi vezetője a Magyar Demokrata Fórum kampányfőnöke a 2010-es parlamenti választásokon. A döntéssel a párt változtatott az eddigi gyakorlaton, amely a kampányfőnöki feladatok ellátását párttagsághoz kötötte. A kampányfőnök kiemelte, hogy feladata a kommunikációs, marketing és PR- tevékenység, nem feladata ugyanakkor az ajánlószelvények összegyűjtése, vagy az anyagi háttérért biztosítása.
Olvass tovább

Somogyi Zoltán a Political Capital igazgatója lemond tisztségéről

Kategória: Aktuális.

A Political Capital Institute 2010. január elsejétől politikai elemzéssel és kockázat-előrejelzéssel, településmarketinggel, illetve közéleti stratégiai tanulmányok készítésével kíván foglalkozni. Kampánytanácsadói tevékenységét Magyarországon leépíti, a jövőben csak külföldi kampányokat bonyolít. Ezzel párhuzamosan 2009 szeptemberi határidővel Somogyi Zoltán, aki a Political Capital igazgatói posztját nyolc évig töltötte be, lemond tisztségéről.
Olvass tovább

Privy Council iroda Pekingben

Kategória: Aktuális.

A Privy Council Communications PR ügynökség, illetve testvérvállalata a GPS Capital Public Affairs ügynökség közös képviseleti irodát nyitott Pekingben. A Communications First cégcsoporthoz tartozó két vállalat (ehhez a csoporthoz tartoznak még a Political Capital Institute, a Green Capital és a Health Capital szakpolitikai elemző és tanácsadó cégek is) 2008. november 1-jén nyitotta meg hivatalosan képviseleti irodáját. Együttműködő partnerük a kínai Keeway Consulting Ltd.
Olvass tovább

A Political Capital Dubaiban

Kategória: Aktuális.

A politikai elemzéseiről ismert Political Capital Institute a közép-európai régió országai után a Közel-Keleten is megkezdte tevékenységét. A cég új, Dubaiban székelő vezető elemzője irányításával rendszeresen közöl politikai és makrogazdasági elemzéseket, illetve kockázat-előrejelzéseket az Öböl-menti országokról, elsősorban külföldi befektetők számára. Az angol nyelvű elemzések egy része ingyenesen elérhető a magyar média számára is.
Olvass tovább

Állami kiadások átláthatósága

Kategória: Aktuális.

A Political Capital Institute támogatja a Transparency International kezdeményezését, melynek célja a közpénzeket érintő átláthatósági szabályok hatékonyabbá tétele. A Political Capital Institute működése során már többször is javaslatot tett az állami kiadások nyilvánosságának biztosítására. Az intézet fellépett a kampánykiadások forrásának és felhasználásának átláthatóvá tétele érdekében, valamint kezdeményezte a közpénzeket érintő elemzői, kutatói és tanácsadói szerződések nyilvánosságra hozatalát is.
Olvass tovább

Rekordbevétel és jelentős átalakulás

Kategória: Aktuális.

A Capital Group Zrt.-hez tartozó cégek összesített árbevétele 2007-ben újabb rekordot döntött és megközelítette a bruttó 1 milliárd forintot. A bevételek több mint felét továbbra is a cégcsoporthoz tartozó PR-ügynökség, a Privy Council Communications biztosította, ám a legdinamikusabban a public affairs munkákat végző GPS Capital árbevétele növekedett, közel 44%-kal.
Olvass tovább

Új tulajdonosa van a Danubius Rádiónak

Kategória: Aktuális.

Az Accession Mezzanine Capital megvásárolta Magyarország első kereskedelmi rádióját, a Danubius Rádió 100 százalékos tulajdonrészét az egyik legnagyobb nemzetközi kockázati tőketársaságtól, az Advent Internationaltól, mely 2003 júniusában fektetett be a Rádióba. A felek a tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra.
Olvass tovább

Politikai és közéleti filmklub indul

Kategória: Aktuális.

A Political Capital Institute filmklubot indít, melynek programja az elmúlt húsz év politikai és közéleti eseményeit feldolgozó dokumentumfilmekből és televíziós anyagokból válogat. A filmklub a nehezebben hozzáférhető mozgóképes anyagok vetítésével kíván visszatekintést adni a politikai közgondolkodást máig meghatározó történésekre.
Olvass tovább

Barkácskampányok pártoknak

Kategória: Aktuális.

2007 júniusában a Political Capital Institute viszi a Pártfinanszírozási stafétát. Céljuk, hogy a politika finanszírozásának és költéseinek jelenlegi, átláthatatlan és korrupcióhoz vezető gyakorlatára, valamint a helyzet megváltoztatásának szükségességére felhívják a figyelmet. Elemzésükben bemutatják, hogy a leggyakoribb marketingeszközök a törvény által lehetővé tett keretek között milyen politikai kampányra adnak lehetőséget.
Olvass tovább