Somogyi Zoltán, az MDF képviselőjelöltje, a Political Capital korábbi vezetője a Magyar Demokrata Fórum kampányfőnöke a 2010-es parlamenti választásokon. A döntéssel a párt változtatott az eddigi gyakorlaton, amely a kampányfőnöki feladatok ellátását párttagsághoz kötötte. A kampányfőnök kiemelte, hogy feladata a kommunikációs, marketing és PR- tevékenység, nem feladata ugyanakkor az ajánlószelvények összegyűjtése, vagy az anyagi háttérért biztosítása.
Olvass tovább
Somogyi Zoltán a Political Capital igazgatója lemond tisztségéről
capital, ezzel, institute, kampánytanácsadói, magyarországon, political, somogyi, és zoltán.
A Political Capital Institute 2010. január elsejétől politikai elemzéssel és kockázat-előrejelzéssel, településmarketinggel, illetve közéleti stratégiai tanulmányok készítésével kíván foglalkozni. Kampánytanácsadói tevékenységét Magyarországon leépíti, a jövőben csak külföldi kampányokat bonyolít. Ezzel párhuzamosan 2009 szeptemberi határidővel Somogyi Zoltán, aki a Political Capital igazgatói posztját nyolc évig töltötte be, lemond tisztségéről.
Olvass tovább
Privy Council iroda Pekingben
affairs, capital, communications, consulting, council, együttműködő, first, gps, green, health, institute, keeway, ltd., pekingben., political, pr, privy, és public.
A Privy Council Communications PR ügynökség, illetve testvérvállalata a GPS Capital Public Affairs ügynökség közös képviseleti irodát nyitott Pekingben. A Communications First cégcsoporthoz tartozó két vállalat (ehhez a csoporthoz tartoznak még a Political Capital Institute, a Green Capital és a Health Capital szakpolitikai elemző és tanácsadó cégek is) 2008. november 1-jén nyitotta meg hivatalosan képviseleti irodáját. Együttműködő partnerük a kínai Keeway Consulting Ltd.
Olvass tovább
A Political Capital Dubaiban
A politikai elemzéseiről ismert Political Capital Institute a közép-európai régió országai után a Közel-Keleten is megkezdte tevékenységét. A cég új, Dubaiban székelő vezető elemzője irányításával rendszeresen közöl politikai és makrogazdasági elemzéseket, illetve kockázat-előrejelzéseket az Öböl-menti országokról, elsősorban külföldi befektetők számára. Az angol nyelvű elemzések egy része ingyenesen elérhető a magyar média számára is.
Olvass tovább
Állami kiadások átláthatósága
A Political Capital Institute támogatja a Transparency International kezdeményezését, melynek célja a közpénzeket érintő átláthatósági szabályok hatékonyabbá tétele. A Political Capital Institute működése során már többször is javaslatot tett az állami kiadások nyilvánosságának biztosítására. Az intézet fellépett a kampánykiadások forrásának és felhasználásának átláthatóvá tétele érdekében, valamint kezdeményezte a közpénzeket érintő elemzői, kutatói és tanácsadói szerződések nyilvánosságra hozatalát is.
Olvass tovább
Rekordbevétel és jelentős átalakulás
A Capital Group Zrt.-hez tartozó cégek összesített árbevétele 2007-ben újabb rekordot döntött és megközelítette a bruttó 1 milliárd forintot. A bevételek több mint felét továbbra is a cégcsoporthoz tartozó PR-ügynökség, a Privy Council Communications biztosította, ám a legdinamikusabban a public affairs munkákat végző GPS Capital árbevétele növekedett, közel 44%-kal.
Olvass tovább
Új tulajdonosa van a Danubius Rádiónak
accession, advent, capital, danubius, internationaltól, magyarország, mezzanine, rádió, és rádióba..
Az Accession Mezzanine Capital megvásárolta Magyarország első kereskedelmi rádióját, a Danubius Rádió 100 százalékos tulajdonrészét az egyik legnagyobb nemzetközi kockázati tőketársaságtól, az Advent Internationaltól, mely 2003 júniusában fektetett be a Rádióba. A felek a tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra.
Olvass tovább
Politikai és közéleti filmklub indul
A Political Capital Institute filmklubot indít, melynek programja az elmúlt húsz év politikai és közéleti eseményeit feldolgozó dokumentumfilmekből és televíziós anyagokból válogat. A filmklub a nehezebben hozzáférhető mozgóképes anyagok vetítésével kíván visszatekintést adni a politikai közgondolkodást máig meghatározó történésekre.
Olvass tovább
Barkácskampányok pártoknak
2007 júniusában a Political Capital Institute viszi a Pártfinanszírozási stafétát. Céljuk, hogy a politika finanszírozásának és költéseinek jelenlegi, átláthatatlan és korrupcióhoz vezető gyakorlatára, valamint a helyzet megváltoztatásának szükségességére felhívják a figyelmet. Elemzésükben bemutatják, hogy a leggyakoribb marketingeszközök a törvény által lehetővé tett keretek között milyen politikai kampányra adnak lehetőséget.
Olvass tovább