”A világ éppen elég hangos!”

Kategória: Aktuális.

Több mint 22 000 reklám közül az AEG-Electrolux "A világ éppen elég hangos!" című kampánya nyerte el a Cannes-i Arany Oroszlán 2009 Nemzetközi Reklám Fesztivál aranyérmét, a "Legjobb kültéri reklám" kategóriában. Az AEG-Electrolux 2008-as reklámkampányának célja, hogy felhívja a figyelmet az egyre növekvő zajterhelésre, ami nap, mint nap éri az embereket.
Olvass tovább

Újabb Dove vírus

Kategória: Aktuális.

Útjára indult az újabb Dove vírusfilm Onslaught címmel. Az Ogilvy által készített film a Cannes-i Grand Prix győztes Evolution című filmben megkezdett utat folytatja: az új szpotnak is az a célja, hogy társadalmi vitát és párbeszédet generáljon a szépségipar gerjesztette nyomásról és az önmegbecsülés fontosságáról.-olvasható a KreatívOnline-on.
Olvass tovább