”Csatlakozz rá a szakmára!” Brand Camp interaktív márkatábor

Kategória: Aktuális.

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén harmadik alaklommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát. 2010-ben a következő 3 fő témakör köré szerveződnek az előadások, workshopok: közösségi média, nemzetközi és hazai marketing, marketing és értékesítés kapcsolata.
Olvass tovább

A Republic Group-nál az M&M’ és a Bang&Olufsen

Kategória: Aktuális.

A Republic Group került ki az egyik győztesként a Mars által meghirdetett M&M's tenderből, mely a márka 2010-es BTL kommunikációjára szól. A Republic Group kezdett el dolgozni a Bang&Olufsen Magyarországi megjelenésein is, melynek termékei jól felismerhetők az egyszerű vonalvezetésből, az extra magas minőségről, a tökéletes high end hangzásról, illetve a nagyon magas árukról.
Olvass tovább

Saját PR szakembert alkalmaz a Turner Broadcasting

Kategória: Aktuális.

Karrier A Cartoon Network-öt, a Boomerangot, a TCM-et és a CNN-t is sugárzó Turner Broadcasting System (TBS) saját kommunikációs szakemberrel bővítette 2008-ban alapított magyarországi képviseletét. Kiss Ágnes személyében PR executive-ot nevezett ki a TBS magyarországi kommunikációs feladatainak ellátására. A szakember felel a csatornák sajtókapcsolataiért, és BTL eseményeiért Magyarországon.
Olvass tovább

”Csatlakozz rá a szakmára!” – Brand Camp

Kategória: Aktuális.

Azzal a céllal indult útjára tavaly a Brand Camp, hogy párbeszédet létesítsen a marketing, kommunikáció és reklám szakos hallgatók és a szakemberek között. Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alaklommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján. 2009-ben 3 fő témakör köré szerveződnek az előadások. Workshopok: Márka (márka image, márkaépítés), vállalatok egyre tudatosabb és erőteljesebb CSR tevékenysége illetve online vírus kommunikáció.
Olvass tovább

”Egy hullámhosszon” kampány

Kategória: Aktuális.

Megkezdődött a második féléves kampánytervezés, miután márciusban az "egy hullámhosszon" harmadik szakasza is lezárult. Az utolsó kampány szakasz során a rendszeres rádió spotokon túl, nyomtatott sajtóhirdetéssel, BTL akcióval és kreatív eseménnyel is operált a kampány. A kezdeményezéshez újabb helyi rádió a Rádió 24 - Dunaújváros csatlakozott. A helyi rádiók növekvő csatlakozási kedve jelzi, hogy az együttműködés kézzelfogható előnyöket és presztízst is jelent a kisebb vételkörzetű műsorszórók számára.
Olvass tovább