A magyar EU-elnökség ásványvize

Kategória: Aktuális.

A Theodorát gyártó, hazai Kékkúti Ásványvíz Zrt. látja el palackozott ásványvízzel az elnökség hivatalos helyszíneit. Összesen 181710 liter ásványvíz oltja szomját ez idő alatt az EU delegációk tagjainak. a Káli-medencei ásványvíz jelen van minden találkozón Brüsszelben, Gödöllőn, Debrecenben és Balatonfüreden is. "Megtiszteltetés számunkra, hogy a Theodorát választották a soros elnökség ásványvizének. A több mint 100 éves hagyománnyal, különleges eredettel és ízzel a Theodora igazi értéket képvisel Magyarországon. A víz központi szerepet kap az EU-elnökség programjában is. Nem véletlenül, hiszen Magyarország bővelkedik értékes, természetes vizekben." – mondta Henrik W. Gotterbarm, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatója. A Theodora nemcsak a magyar soros EU-elnökség
Olvass tovább

EACA Care Awards 2009

Kategória: Aktuális.

21 országból beküldött CSR kampányok versenyeztek az EACA Care Awards 2009 versenyén. A Belgiumból, Magyarországról és Írországból származó győztes munkákat Ruth Hieronymi, a zsűri elnöke és egyben az Európai Parlament képviselője jelentette be április 17-én Brüsszelben, az Európa Parlamentben.
Olvass tovább

A felére kell csökkenteni

Kategória: Aktuális.

Az Unióban évente mintegy 2,5 milliárd SMS-t küldenek a felhasználók roamingolás közben. Brüsszelben Viviane Reding EU biztos és Pataki Dániel, az NHH és az ERG elnöke közös sajtótájékoztatón jelentette be, hogy várhatóan még az idei évben a felére fog csökkenni az Unióban a roaming környezetben küldött rövid szöveges üzenetek ára, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH). Az ERG a hang- és az SMS-roaming szabályozása mellett egyelőre nem javasolja a mobilinternetezés árának szabályozását
Olvass tovább

Tévéreklámok és termékelhelyezés

Kategória: Aktuális.

Kedden arról számoltunk be, hogy az Európai Parlament várhatóan áldását adja a televíziós reklámozást és termékelhelyezést szabályozó tervezetre. Az EP mini plenáris ülésszakot tartott Brüsszelben és elfogadta az új uniós szabályokat a televíziós reklámokról és a termékelhelyezésről, miután a képviselők megállapodtak a korábban vitás kérdésekről a tagállamokat képviselő Tanáccsal. Óránként legfeljebb 12 percet lehet reklámozni, a műsorokat pedig félóránként lehet majd megszakítani hirdetésekkel.
Olvass tovább