Cél a nemzetközi terjeszkedés.
Olvass tovább
Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött a Coca-Cola HBC Magyarország a júniustól elérhető új NaturAqua üvegek kialakítására, amely a vendéglátóhelyeken megújult, 0,33 literes kiszerelésben váltja a negyedliteres üvegeket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is. A prémium megjelenésű kis és nagy kiszerelések vadiúj címkét és csavarzáras kupakot is kaptak.
Olvass tovább
A HELL ENERGY-vel szemben nincs végrehajtás
A HELL tulajdonosainak nem áll szándékában eladni a céget.
Olvass tovább
Kijött a matek: jól jártak a bérbeadók
Az ingatlanárak emelkedése egyelőre bizonyosan ellensúlyozza a pénz értékvesztését.
Olvass tovább
Milliárdos befektetés a Pannontejnél
Megduplázza veszprémi üzeme gyártókapacitását a sajtgyártó és- forgalmazó vállalat.
Olvass tovább
Kétszázmilliós befektetést kapott a Duelbox
Kétszázmillió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől az élményalapú digitális kommunikációs megoldásokat fejlesztő Duelbox Kft. A befektetést elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordítja majd a 2015-ben alapított innovatív magyar cég. (BrandTrend)
Olvass tovább
Még vonzóbb célpont lehet Budapest
Kiemelt figyelmet kap Magyarország Európa legjelentősebb ingatlanpiaci kiállításán.
Olvass tovább
Mit várunk a globális piacoktól?
Az összesített piaci fundamentális adatok és értékelések aggodalmat keltőek, de vannak még rejtett zugok.
Olvass tovább
25 millió euró pluszfinanszírozásban
A Westwing Home & Living alapítása óta hozzávetőleg 179 millió eurót kezel befektetői megbízásból.
Olvass tovább
Konzervatív hosszú távú befektetésre vágynak a magyarok
Folyik a kockázat- és felelősség-megosztás újraosztása a kormányok, a munkaadók és a munkavállalók között.
Olvass tovább