A Xiaomi és a Meizu magyarországi forgalmazója bízta meg a közösségi média ügynökséget.
Olvass tovább
A Be Social nyerte a UPC tenderét
Új csapatra bízzák a közösségi média stratégia kialakítását és menedzselését.
Olvass tovább
Új megbízással bővült a Be Social portfóliója
A Big Bang Media a közösségi média ügynökség új partnere.
Olvass tovább
Közösen folytatja a Café és a Be Social
Idén márciusban a Café Communications többségi, 51 százalékos tulajdonrészt vásárolt a közösségi média szolgáltatásokat kínáló Be Social-ben. A két cég 2014 óta dolgozik együtt, és számos közös projektben vettek részt, amelynek tapasztalatai alapján született meg a mostani döntés a szorosabb üzleti kapcsolat megteremtéséről. A tulajdonrész vásárlás nem érinti a Be Social jelenlegi vezetőinek jogköreit. Az ügyvezetői feladatokat továbbra is a vállalkozás alapítói, Forgács Mariann és Joanelli Tamás látják el. Ugyanakkor a mindennapi feladatok, az új és régi ügyfelek kiszolgálása kapcsán most az a legfőbb feladat, hogy a két cég megismerje egymás munkafolyamatait, működését, ügyfélkezelési technikáit. (BrandTrend)
Olvass tovább
Az AVON tenderen választott új ügynökséget
Januártól a J. Walter Thompson támogatja a cég márkakommunikációját.
Olvass tovább
Öt hasznos tipp az ünnepi kampányra
Ebben az időszakban is nagyon fontos az alapos tervezés, hogy a kidolgozott üzenetek biztosan elérjék a vásárlásra kiszemelt célcsoportot.
Olvass tovább
Így is ellophatják az adataid!
Nevek és alapadatok mellett akár az állapotfrissítéseket és a fotókat is „magukkal vihetik” a saját alkalmazásaik mellett az ismerősök által használt alkalmazások.
Olvass tovább
Social ügynökséget választott a Bónusz Brigád
A Bónusz Brigád a Be Social ügynökséget választotta közösségi marketing partnerének.
Olvass tovább