Keménnyel és Rubikkal kampányol a Szerencsejáték Zrt.

Kategória: Aktuális.

A Szerencsejáték Zrt. (SzZrt.) meghívásos tendert írt ki a márkakampányának elkészítésére. A pályázat célja az volt, hogy ATL eszközökkel hitelesebbé tegyék és megmutassák a vállalat értékeit a fogadható játékain és fejlesztésein túl. A meghívásos tenderen 14 koncepció közül vegül a Carbon Group "Hiszünk a szerencsében" szlogennel fejlesztett anyaga nyert.
Olvass tovább

Az ACG.HEY nyerte a Médiaunió tenderét

Kategória: Aktuális.

A Médiaunió Elnöksége második körben, a re-briefet követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. A rebriefre a shortlistre került ACG.HEY és a Young&Rubicam ügynökségeket hívták meg, a versenyből az ACG.HEY került ki győztesen. Pályázatában az ACG.HEY erős, a magyar társadalomban valóban létező insightokra épülő stratégiai irányt vázolt fel. Az általuk tervezett ATL kampányt széleskörű gerilla és ambient közterületi megjelenések kísérik.
Olvass tovább

Racionalizált ügynökségi portfólióval a Magyar Telekom

Kategória: Aktuális.

A megújuló Magyar Telekom belső és külső átalakulásának, az újrapozícionálási folyamatnak és az új márkastruktúra kialakításának egyik fontos lépéseként ügynökségi portfolióját is racionalizálja. Az átalakítás részeként a T-Home és a T-Mobile márkák a jövőben az eddiginél kevesebb, egymást jól kiegészítő, de egészséges versenyben és kapacitás-megosztásban működő ATL ügynökségi körrel dolgoznak együtt.
Olvass tovább